HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Ny medlem :)

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Severe



Joined: 19 Jun 2005
Posts: 5

PostPosted: Fri Jul 15, 2005 11:31 am    Post subject: Ny medlem :) Reply with quote

Tjena

Nick: Severe, även "Severe^Mp3" och "S"
Favoritvapen: AK, COLT, AWM, USP

Presentation:

Jag kallar mig Severe och har spelat på Source#1-servern sedan den startades (ungeför) och vågar mig kalla stammis. Spelat CS sedan sommaren 2003 och är väl rätt ok. Andra favoritservrar är "FragOrDie", "SovRummet" och "Swedish Inferno".
Jag är 25 år, fyller 26 i oktober, bor i Hammarby Sjöstad i Stockholm, är en inbiten Djurgårdare och kallar därför området bara för Sjöstaden:)
Jag försöker spela så ofta det går, men det blir väl i snitt 1 timme om dagen och ett bra sätt att komma ner i varv efter jobbet, och spelandet kommer i vågor. Vissa veckor spelar man intensivt och vissa veckor inget alls.
Förhoppningsvis så tycker de "andra stammisarna" att jag är en sjyst snubbe med trevlig attityd och en hyfsad amatörhobbyspelare.
Skrattar högt när folk dör och "dampar" ur och skriver "BÖG", "AWPHORA" och "HORA" osv Smile Skrattar ännu högre när folk tror att jag fuskar Smile Som för någon dag sedan så var det en snubbe som anklagade mig för fusk på kartan aztec för att jag hela tiden hade råd med awp. Men ärligt talat, finns det moneyhack eller vad? Smile När det gäller fusk så anklagar jag aldrig någon om det verkligen är så jävla uppenbart att personen fuskar.

Ville skriva denna presentation så att ni lär känna mig lite bättre än ett nick på spelservern.

*SKRIKER HEJ TILL ANDRA SJYSTA SPELARE PÅ SERVERN*
Back to top
View user's profile Send private message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Sun Jul 24, 2005 14:21 pm    Post subject: Reply with quote

Tjenare Severe! Trevligt och se att du hittat hit till forumet. Välkommen mannen! Very Happy
_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
tutten



Joined: 16 Jan 2004
Posts: 460
Location: Örebro/Finland

PostPosted: Sun Jul 24, 2005 14:28 pm    Post subject: Reply with quote

tjää!!! Jag måste komma igång igen nu när sommaren är slut så ska jag smiska dig på stjärten! Om det inte lyckas så blir det "fun player management" No Clip Severe^mp3 Razz

spelade med dig igår kväll riktigt kul faktist Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies