HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Swedish Maffia CS:Source 2
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 8:30 am    Post subject: Reply with quote

hej å hå bara.

Tjenare Valve och trevligt att du gillar våra servers.

Dock så måste jag påpeka ett antal grejer åt dig bara så att du kan förbättra en del i framtiden.

Vi brukar försöka att inte använda oss av handikapp som skällsord det är inte speciellt snällt eller heller något som en handikappad tycker är speciellt kul för den delen.

Att uppmana folk att gå och skära sig i handlederna är inte heller något som vi gillar eller kommer att acceptera.

Dom 2 sakerna ingår i nåt som jag och många med mig kallar för vanligt sunt förnuft, man kommer väääldigt långt med att tillämpa det både i sitt vardagliga liv och på nätet.
Om du hade läst ----> http://www.swm.se/viewtopic.php?t=244 ordentligt borde du vetat om detta.

Angående regler som ni spelare satt upp på servrarna så säger jag bara har inte vi admins tagit beslutet och spärrat vapen på servern så är det helt fritt att använda dom utan att ni ska gorma på nya spelare som använder awp etc.

Däremot så är det helt fritt att starta en diskution om dom vapnen ska användas eller inte så får både spelare och admins uttrycka sin åsikter och tankar så tas det ett beslut efter det.

/Quest

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
reboot



Joined: 31 Jan 2003
Posts: 1655
Location: torsby

PostPosted: Tue Mar 08, 2005 16:54 pm    Post subject: Reply with quote

Jag kan förstå att du är förbannad över alla dessa irriterande personer som kommer in och förstör genom att svära, tjata och whina- samt campa på servrarna, dem är fruktsansvärt jobbiga. Det enda man kan göra är att försöka kämpa emot dem och ta screenshots på deras svordommar samt om dem använder "sjukdomar" som skällsord, eftersom det inte änu finns AMX script som är bra.
Varför skulle du vilja banna dem som beter sig likadant som dig själv, jag tror t.o.m deras tycke är bättre än ditt i detta fall.

Quotar gör man genom att trycka på Quote upp till höger intill den post du vill Quota eller inne i din text tryck knappen Quote och fyll i mening samt ="nickname"] i första [Quote]

Valve, du nämnade även att många av dem som spelar CS:S inte ens är reggade på hemsidan, jag tror att något system är på väg upp att man måste vara reggad för att få använda Maffias tjänster, vilka tjänster som dem menar då vet jag inte. Bara och vänta på ny hemsida som kommer snart, (hoppas). Kolla News för mer information.

MvH reboot
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Madmaniac



Joined: 28 Mar 2005
Posts: 7

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 16:33 pm    Post subject: Reply with quote

Tjena jag är ny på denna sidan men INTE ny på CSS SWE maffia 2 servern jag är CL för [777]den klanen som nästan alltid spelar där ^^
Jag håller med Valve om att det har kommit mkt "nytt" folk som är lite Noobiga men utan det "nya" folket skulle väl servern dö ut så småningom.
Så visst dom kan vara jobbiga men om man bemöter dom på ett någorlunda snällt sätt så kan dom också vara roliga att spela med/emot.

det skulle behövas fler admins på servern tar ni in vem som helst!? eller har ni några personer redan?

aja iallafall så har jag registrerat mig på denna sidan nu *nöjd* ^^
Så ha det gött tills vidare o spela på!
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Tue Apr 19, 2005 18:25 pm    Post subject: Reply with quote

Snyggt gjort Mad Smile

Jag fejknickade nyligen "Masked Man" men spelare vanligtvis under "[FreezeBitch]Mr_Grieves".

Vi har ett gäng admins till css, men vi ser över behovet löpande.

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Counter-Strike:Source All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies