HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Retail PvE server!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goto page Previous  1, 2
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hedstrom



Joined: 30 Nov 2002
Posts: 347
Location: Frankrike

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 9:54 am    Post subject: Reply with quote

Skugg wrote:
Mole^^ , jag syftade inte precis på dig i första hand utan snarare "Hedis".Om man ens är lite intresserad av World of Warcraft bör man ju i alla fall titta igenom de tidigare posterna, särskilt de där topic lyder "Server i PvE Retail". Att bara hoppa in bland alla topics utan att läsa de mer viktiga som kanske borde ha blivit sticky, är någonting som femåringar gör. Det är till och med 135 views för tillfället på just den topicen. Visst är det lite om man jämför till exempel med PvP-förslaget av Patron som har 360. Jag kan säga att jag har tittat på min egna topic fyra gånger, men det finns ju andra som tittat på den och jag kan redan nu säga att Du, Hedström, inte är en av dessa och det förvånar mig inte på ett sätt iheller. Detta är inget direkt påhopp för om det vore det skulle jag använt lite starkare ord.

Hedström, skärp dig, och till er andra uppmuntrar jag er nu att släppa de karaktärer ni har nu och hoppa över till servern Shadowsong. Men, jag kan definitivt inte tvinga er och vill inte göra det iheller. Ert val.


Läste din topic för flera dagar sen så jag viste om det. Sen att min guild inte direkt köpte det där "första servern som börjar på s" snacket kan inte jag hjälpa. Ta reda på fakta innan du blir lack på mig, igen hitta inte på egna små ideer det är nått som iriterar nå sjukt mycket. Du vart styrd in på den av din guild jag vart styrd in på Emerald av min, thats life. Sen som du sa... ert val vilken ni joinar folket =)

_________________
---------------------------------------------------------- May the HT be with you/me/everyone ----------------------------------------------------------
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Skugg



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 904
Location: Malmö

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

då ber jag om ursäkt hedström men jag fick inte precis det intrycket när du postade denna topic

Case closed

Btw Diz, lite offtopic men det dära med alla de stora guilds går jag inte på för fem öre, skrevs ju aldrig något i pve topicen, enda anledningen om det angående S var ju att min guild skulle vara där... ingen annan.
i alla fall, orkar inte bry mig mer om servers

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Diz



Joined: 14 Dec 2002
Posts: 2080
Location: Helsingborg

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 19:59 pm    Post subject: Reply with quote

du får "gå på det" eller "inte gå på det" så mycket du vill...

jag läste en topic där det stod om de stora guildsen skulle spela på denna där "S" servern, men sen att de inte skulle göra det. Så, jag valde server efter var mina polers spelade, simple as that.

FYI hade jag, i det fallet att det bara var din guild som spelade där, ändå inte tagit det i beaktning, hate to break it to ya.

_________________
"Aliquando et insanire iucundum est"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 23:06 pm    Post subject: Reply with quote

Imorron ska ja fan köpa WoW Very Happy ..ja drog ut idag o kolla men de var slut överallt typ! Imorn så kommer ja till Emerald Dream! Watch out! Very Happy Razz
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Maxz0r



Joined: 03 Feb 2003
Posts: 220
Location: Sundsvall

PostPosted: Sun Feb 13, 2005 23:32 pm    Post subject: Reply with quote

SilentPredator wrote:
Imorron ska ja fan köpa WoW Very Happy ..ja drog ut idag o kolla men de var slut överallt typ! Imorn så kommer ja till Emerald Dream! Watch out! Very Happy Razz


Du kommer troligen behöva beställa, för på de flesta butiker är det helt slut!
Här var det slut i hela stan iaf Sad

_________________
God jul och glad påsk!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Hedstrom



Joined: 30 Nov 2002
Posts: 347
Location: Frankrike

PostPosted: Mon Feb 14, 2005 2:15 am    Post subject: Reply with quote

Skugg wrote:
då ber jag om ursäkt hedström men jag fick inte precis det intrycket när du postade denna topic

Case closed


Inga problem, missförstånd o dyligt är vanliga onlina... ha det gott =)

_________________
---------------------------------------------------------- May the HT be with you/me/everyone ----------------------------------------------------------
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
PlumSum



Joined: 04 Dec 2002
Posts: 958
Location: Iggesund

PostPosted: Mon Feb 14, 2005 3:53 am    Post subject: Reply with quote

tja ba tänkte köra 2 snubbar å då kan det ju vara kul att lira med er om man får vill säga å ja jag kan tänka mig köra pve Very Happy vet dock inte vilket namn jag kommer ha i liret men hittar nog på nått återkommer senare
_________________
Mod är bara vad den fege tar till när han inte törs!


#devil&saint
www.devilandsaint.tk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
SilentPredator



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4882
Location: Malmö City !

PostPosted: Mon Feb 14, 2005 17:18 pm    Post subject: Reply with quote

asså fan alla jävla butiker har slut! Crying or Very sad ..de skulle finnas ett kvar i en affär men så var det snott!!!!!!!! död åt den jäveln som stulit det exemplaret! Om de inte får in nya spel om nån dag så beställer ja de från nätet, som säkert går snabbare!!
_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> World Of Warcraft All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies