HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Visste inte att man inte fick skälla på sig själv.

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nee



Joined: 21 Sep 2004
Posts: 4

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 13:59 pm    Post subject: Visste inte att man inte fick skälla på sig själv. Reply with quote

klockan var mycket. jag var trött. AIK hade spelat lika när de var tvugna att vinna. man kommer hem efter att ha stått i storm och regn i 3 timmar.
Klart man är arg på sig själv. Ingen på servern klagar på att jag kallar mig själv för cp och att oturen är min värsta fiende osv...

Dock tyckte en admin efteråt (antagligen dagen efter) att jag varit jättedum.
De påstod att jag använt CP som ett skällsord och då låter det ju direkt som jag kallat speciella individer för cp. Vilket jag givetvis inte hade gjort. jag hade inget otalat med någon av dem på servern. var bara arg för att det gick så dåligt. Det ännu mer konstiga är att det inte finns något som heter varning här?
Jag som var ny på servern visste ju inte att just ordet CP var så jättekänsligt.

Hade jag fått en varning istället så skulle jag ju skrikit ut mina agrisioner här i rummet istället där jag sitter. slagit lite på väggen och andra sköna handlingar Smile.

Nej men allvarligt. ta bort bannen. Det var perfekt motstånd för mig och bra inställningar (förutom buggen på servern då som jag nu lyckats tygla).

Just ja. Jag klagade säkert 2 gånger på buggen som kommer fram varje gång man entrar en ny bana. Förlåt ska aldrig hända mer nu när jag vet hur man kan kontrollera den?

STEAM_0:0:1727908
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 14:23 pm    Post subject: Reply with quote

Ett uttalande som "cp cp cp cp cp cp cp" är väl tänkt som ett skällsord, oavsett om det riktas mot dig själv eller någon annan? Problemet är alltså att man antyder att det på något sätt att man är mindre värd om man har detta handikapp.

Uttrycket "men fittcamper" var väl iallafall riktat mot någon annan än dig själv?

"fittserver SUG MIN BALLE!" <-- visar att du inte läst reglerna. Reglerna finns i fullständig version här på webben och i en kortfattad version varje gång du ansluter. Dessutom kommer de med jämna mellanrum upp information om att fusk, svärord, rasism etc leder till bann. Det är den såkallade varningen. Dvs, även om du inte läst hemsidan och även om det inte finns någon admin inne för tillfället så har varningen funnits där.

I våra regler står det också att gnäll gör att det blir tråkigare för alla att spela, därför vill vi inte se sånt heller. Om man ofta skriver "orka" eller "lotto", gnäller på andra personers spel så bliri det en tråkig stämning.

Dock verkar du kunna inse detta så jag är snäll och sänker tiden och utgår ifrån att du läser reglerna innan nästa speltillfälle.

Se en stund på en CS-server som en stund på fotbollsplanen, eller liknande. Inte står du där och kallar motståndarna för fittor när de tar bollen ifrån dig. Inte gnäller du väl på teammates etc heller?

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Nee



Joined: 21 Sep 2004
Posts: 4

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 14:30 pm    Post subject: Reply with quote

"fittserver SUG MIN BALLE!" är oförsvarligt. Men jag orkade inte med att få vänta en rond i onödan och få statsen -1/1 varje gång man gjorde entre. dock var det onödigt. Men jag tänkte eftersom jag var den enda som hade dött (eftersom jag dog ju preciss i starten pågrund av buggen) att det inte skulle uppfattas av någon. vet inte varför jag skrev det. Eller jo, oändlig mängd frustration.

Fittcamper var väl det enda klockrena dådå. Man sjunker i ålder på natten kan man tro. Men jag sa ju det bara en gång också. när han fortfarande levde bör poängteras.
Får väl acceptera ett kortare straff då. Ta en nypa luft eller nått annat överskattat Smile

f.ö. På läktaren kallas motståndarnas spelar oftast för saker jag inte bör ta upp här i forumet Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 14:33 pm    Post subject: Reply with quote

Nee wrote:
f.ö. På läktaren kallas motståndarnas spelar oftast för saker jag inte bör ta upp här i forumet Wink

Sant, vilket jag kan tycka är bedrövligt. Klacken kan väl skrika lite vad de vill, men sitter man på familjeläktaren med massa barn omkring sig så kan man väl använda skallen en aning.

Dock vara analogin menad för folk som träffas av en slump på en fotbollsplan och som delar upp sig i två lag för att spela lite på skoj. Det är ju så CS funkar.

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
Nee



Joined: 21 Sep 2004
Posts: 4

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 14:43 pm    Post subject: Reply with quote

Fairlane wrote:
Nee wrote:
f.ö. På läktaren kallas motståndarnas spelar oftast för saker jag inte bör ta upp här i forumet Wink

Sant, vilket jag kan tycka är bedrövligt. Klacken kan väl skrika lite vad de vill, men sitter man på familjeläktaren med massa barn omkring sig så kan man väl använda skallen en aning.

Dock vara analogin menad för folk som träffas av en slump på en fotbollsplan och som delar upp sig i två lag för att spela lite på skoj. Det är ju så CS funkar.


Jo det är för mycket svordomar. Domardjävel är väl ett ord som man kan acceptera men h**a förkommer för ofta. Men det beror ju på att majoriteten av de som sjunger på läktaren idag (iaf i AIK) är mellan 14 och 20. Dock är det ej tillåtet att dra igång sådana ramsor på sittplats vilket är bra.

Jo jag förstod Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies