HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Sista r60 matchen mellan SM och Gubbskinn
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Sun Sep 19, 2004 22:53 pm    Post subject: Sista r60 matchen mellan SM och Gubbskinn Reply with quote

Hedstrom värmer upp med sin abslide, Harry spammar ut HLTV ip i #SM kanalen. Nu är det dags igen. Denna gång är det sista matchen för säsongen i r60 division 5. Maffia som ligger på en skaplig 6:e plats, ska i dag krossa GubbSkinn som ligger på en nionde och nästsista plats. 10 personer ska möta varandra i en hård kamp i säsongens sista match på banan Inferno. Eftersom gubbskinn var hemmalag, så fick kampen strida på deras server. 15 personer satt och tittade från start i denna fartfyllda match, troligtvis alla med anknytning till SM.

Dagens trupp är följande: Hedstrom, Harvey_W, skum, sha och sist men inte minst Fridolf. Det har gått lite lösa rykten här på SM om att en ny spelare skulle presenteras under denna match, i och med att Maffia sökte en try för inte så länge sedan. Men så var inte fallet. Den gamla vanliga armén och den fina offensiven spelades precis som vanligt, precis som vi vill ha det.

Först började vi som terrorister, efter ett par hårda strider vid mitten och i huset, så slutade det med en rush mot B genom banan och bomben var plantad. Men glädjen av att bomben var plantad gick snabbt över, alla terrorister dog och CT stog som vinnare - den första rundan. Andra rundan blev slakt på ett par sekunder, CT som var använde sig av mp5 gick till hård attack mot SM och det var bara för våra killar att lägga sig ned och ses sig som spectators. Torsk.

Tredje rundan startar vi med två stycken som går inne, två mitt och en vid banan/stegen. SM som nu använder sig av AK-47 blev överröstade av coltskott. Fridolf springer med bomben på ryggen mot bombplats B genom banan, där det visar sig vara tomt och det är fritt att planta. Gubbskinn som har två stycken aggresiva spelare kvar på planen övertar bombplatsen och Fridolf får joina de andra i laget som spectator. CT deffar och vinner. Fjärde rundan blir extremt rolig att se på, efter strider över mitt och långa, så lyckas vi planta på bombplats A. Det slutar med en 1on1 duell med Hedstrom på vår sida, han gömmer sig på balkong. CT som får beslutsångest om han ska deffa eller hoppa upp och skjuta Hedstrom, försöker göra de båda alternativen och får tillslut se sitt liv passera revý. Vi vinner rundan.

Våra spelare ser otroligt avspända och spelglada ut, med självförtroende och marginalerna på sin sida så lyckas de vinna som terrorister med 10-6. Gubbskinn däremot ser mer panikslagna ut och verkar tänka på allt annat än Counter-strike. Kanske därför de ligger nästsist i tabellen?

Som Counter-Terrorist nu. Första rundan går Skum och Sha till bombplats B, där terroristerna kanske inte så oväntat rushar och pangar headshots på de panikslagna SM spelarna. Resten av laget springer snabbt till bombplatsen där T hunnit planta bomben, men får sig en rejäl strid och kulorna viner genom luften och CT lägger sig ned för att dö. Extremt bra försvar av terroristerna då de plantat. Andra rundan så ställer sig fyra stycken CT vid bombplats B, i hopp om att terroristerna försöker göra en repris av första rundan. Vilket de också gör, efter en del avvaktande så springer terroristerna in och lyckas överta befälet över B. Med mp5 smattrande i högtalarna så dör i alla fall två stycken terrorister. Rundan avslutas snabbt efter att CT avlidit och sett sig som besegrade - denna runda.

Efter rundor av hat och aggresion så tappar gubbskinn sakta poäng efter poäng. Från en 0-2 ledning till gubbskinn, så väpnar vi om till en 6-3 vinst - som CT. matchen slutar 17-9 till oss och gubbskinn leftade snabbare än de snabbaste. Matchen kanske inte slutade så oväntat, gubbskinn kanske inte är så seriösa som SM är, men vi visade ett grymt vackert spel. Jag och ett flertal andra satt på ventrilo och pratade under matchen, jag tror att vi kom upp till tio personer, det var ofta som orden "WOW VA SNYGGT!" krönade mina små öron. Jag hoppas att SM håller i detta vackra spel till nästa säsong och kanske hoppar upp en division, de senaste matcherna har de visat vad de kan åstakomma. Matchen mot SwedenGames som slutade oavgjort var otroligt spännande, det var inte denna, men spelet var densamma. Offensiven glöd, spelet glöd och spelarna såg ut att njuta varje sekund de fick vara på banan. Kanske Harry och Sha går till en fin resturang ikväll? Kanske Hedstrom har synliga magmuskler till nästa säsong? Kanske till och med vi får se en annan line-up till nästa säsong? Ja, den som lever får se. Men vad jag vet, är att om SM bara tränar upp sina första och andra rundor, mer, så kan de komma långt. Kanske till toppen. Men det är inte slut än, jag tror att många är intresserade av vad som ska hända härnäst i SM. Kommer det en ny spelare? Är Sha och Harry verkligen ett par? Vad är egentligen "Fake ctbas"? Just detta kommer ni få reda på nu, jag har satt mig ned för en pratstund med självaste Hedstrom.

Först vill jag gratta till vinsten och jag tycker att ni gjorde en extremt bra match, vad tycker du själv om matchen?
Tack tack... Jo, vi började skitdåligt det var lite kass koncentration. Bara hunnit med 2 praccar innan, med standin, men efter tre eller fyra rundor började det lossna och vi tog över matchen.

Visste ni redan innan att ni skulle vinna matchen, Gubbskinn kanske inte är det bästa laget direkt?
Vet inte vad de andra trodde men jag trodde på vinst. De ville flytta matchen till 21.00 och de brukar betyda att de vill hinna pracca först. Vi hade inte praccat någonting först i dag vilket dom heller inte gjort efter vad jag förstor. Och jag visste att vi hade bättre skill i laget

Okej, tror du att de hade blivit en annorlunda match om ni flyttat upp matchen en timma?
Vi hade vunnit ännu större =)

Ni brukar inte prestera så bra de två första rundorna, även denna match, vad beror det på?
Pistoler och vi i SM går inte ihop. Ibland kan vi spela bra på pistolrundorna men det är något vi behöver träna upp på något sett om vi vill gå upp till div4 nästa säsong.

[b]Kanske aim_map_usp och aim_map_glock är ett bra sett, aja. Ni gav ett mycket iskallt och självsäkert intryck denna matchen, vad beror det på? Gjorde ni något speciellt innan som peppade er?[/b]
Nja, vi visste att vi skulle stanna kvar i divisionen om vi torskade och inte gå upp även om vi vann, så de var inte så jättehett i omklädningsrummet. Men vi skrek väl lite söta ord när 3 rs var klara, för att bli lite heta som vi alltid gör!

Ni spelade oavgjort mot tabellvinnaren SwedenGames, om ni skulle mött dem idag, hur hade det gått tror du?
Vi mötte dem faktiskt på pracc inför cpl_fire och då piskade vi dem rätt hårt =) Men om både dom och vi skulle träna mycket på en karta under en period och sen köra match så tror jag att det skulle bli riktigt jämt. Deras spel passar oss så vi skulle nog kunna knipa dem.

Ni kom 6:a denna säsongen och får stanna kvar i division 5 minst en säsong till, vad hade ni räknat med?
Vi hade som mål på topp tre. Men det har fattas endel för att vi ska få ihop det för en sån placering. Hoppas vi kan dra ihop gänget och lyckas nästa säsong.

Ni i SM har något ni kallar "fake ctbas", jag blev lite nyfiken när du nämnde det, så, vad betyder det?
På inferno som vi spelade ikväll ja =) Lite småmysko tacc då jag + 2 till går upp mitt och kastar lite granater och skjuter de vi får på kornet sen springer vi ner i deras bas. Oftast blir de osäkra och tittar vad vi gör så vi kan knäppa nån extra på det sättet. Sen när de 2 kvarvarande nere i banan är redo så springer vi in mot lilla b-siten från 2 håll. Svår tacc den funka inte någongång mot gubbskin hahaha =P

De flesta klaner har träningar ett antal dagar i veckan, likt fotbolls lag, har ni det och hur tränar ni isåfall?
Vi skriver de tider vi kan dagarna innan matchen och efter det så pusslar vi ihop tider vi SKA spela på. Vi kör satstrat (tacc program) genomgång innan match även efter om det är något vi missat under praccen, så försvinner det felet förhoppningsvis till nästa pracc =)

För ett par dagar sedan så kom det upp en tråd på forumet om att ni söker en till member, hur kommer det sig? Har ni fått några intressanta förslag?
Vi har inte kunnat pracca ihop oss så mycket som vi vill då vissa jobbar eller har annat för sig. Är två borta en kväll så är det kört så en extra skulle få oss några snäpp vassare. Jodå, vi har 2-3 stycken som vi testar. Besked kommer såfort vi vet hur vi gör själva!

Intressant, kan man få veta några namn?
Jag vet inte om de som sökt vill att vi ska ge ut det, så jag låter det vara hemligt tillsvidare =)

Innan varje match så gör du en speciell "ritual", vad är det för något och hur grundades denna "ritualen"?
Jag har faktiskt tre seriösa och en oseriös. Jag frös mycket under match förut, darrade om händerna, då testade jag köra lite med min blåa fina abslide då vart jag lite ljumen och slapp handdarr =) Sen är det putsa glasögonen, lägga in en färsk snus och för att reta fridolf så går jag ALLTID på toa även om jag inte behöver haha!

Om du inte gör denna "ritualen", vad händer då? Känns det obekvämt?
Missade snusen förra veckan och jag spelade som en pappershamster som rökt konstiga svampar. Då slängde jag mig på dosan efter jag blivit ägd och tog mig en rackare och då vart det genast bättre. Det spelar säkerligen ingen roll om man gör det eller inte men det känns bra i hjärtat när man gjort de grejjerna =)

Jag har sett och vet att många pratat om det, att du har fina reflexer. Hur kommer det sig? Tränar du på något speciellt sett?
Vissa dagar sitter reflexskotten som smör vissa dagar så är det inte bra alls. Min spelstil gör att jag behöver sätta sådana skott, så varje gång jag är inne och lirar så tränar jag på dem antar jag. De dagarna jag inte sätter dem så är det bara att titta på dvd. Ingen idé att försöka ens.

Klanen SM har jobbat lite i det tysta, ni har inte fått den pr och uppmärksamhet som ni förtjänar, hur kommer det sig tror du?
Vet inte direkt varför vi är så tysta av oss. Under de två år jag spelat har det varit så hela tiden trots att vi är rätt välkända även utanför servrarna. Men du drar ju upp oss ur det tysta träsket nu och det är riktigt kul! =)

Fren leftade SM för inte så länge sedan, hur har detta påverkat laget och era prestationer?
Han hade ju trappat ner på spelandet en längre period så det kom inte som en chock att han la av direkt. Prestationer vet jag inte hur det påverkats faktiskt. Han var rätt het på taktiker så det var lite svidande men då får annat folk ta steget upp där. Sen så är han en skön snubbe att lira med rent allmänt så det är lite tråkigt att han försvann!

Harvey och Sha har jag hört är "intima" med varandra, är de verkligen ett par?
Jajamensan, dom har vart ihop många år nu. Träffat dem tre ggr tror jag och dom är alltid lika söta och goa ihop =) Sha är kvinnan om ni inte visste det =P

Ni bor väldigt långt ifrån varandra i klanen och utspritt i landet, tänker ni besöka några LAN i framtiden?
Vi har pratat om det och vi hade som mål förra hösten/vintern att åka på något LAN. Men vi är som sagt utspridda på stora ytor, så det vart svårt att hitta ett bra lan i mitten av Sverige. Så det rann ut i sanden, tyvärr. Jag skulle tycka att det var skitkul om vi kunde komma ihop och spela på ett lan men vi har inga planer på det... ännu Wink

Haha, låter gott! Då vill jag tacka för interjuvn och hoppas att ni hoppar upp en division nästa säsong, ha det så bra, lycka till! Sista ordet är ditt:
Tack själv gopojk =).... Harry äter för mycket de vill jag att ALLA på maffia ska veta!!! gonatt sov gott =)


//dcH-

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sun Sep 19, 2004 23:01 pm    Post subject: Reply with quote

Interjuv wrote:
Haha, låter gott! Då vill jag tacka för interjuvn och hoppas att ni hoppar upp en division nästa säsong, ha det så bra, lycka till! Sista ordet är ditt:
Tack själv gopojk =).... Harry äter för mycket de vill jag att ALLA på maffia ska veta!!! gonatt sov gott =)

JO MEN SEN BLIR JA HT MED!
Hinner ju iofs aldrig äta mer än en snabbis på taktik-genohuffhgsd mumma!

Sen vann vi inte 4:e rundan som T.... CTn hann deffa och Heda var flashad i en 100del förlänge Sad

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
alakhai^
Admin


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 515
Location: Luleå

PostPosted: Sun Sep 19, 2004 23:58 pm    Post subject: Reply with quote

bra skrivet som alltid dch!
fortsätt med de!


gj sm!

_________________
Im addicted to Swedish Maffia
#kacfm
#[naken] om kläderna är i vägen
Back to top
View user's profile Send private message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 11:52 am    Post subject: Reply with quote

Älskar matchrapporterna! kul att du gjorde en intervju också! ett av de bästa inslagen på forumet imo.
_________________
Se An Inconvenient Truth!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 11:58 am    Post subject: Reply with quote

Nimda wrote:
Älskar matchrapporterna! kul att du gjorde en intervju också! ett av de bästa inslagen på forumet imo.


Tack så mycket! Kul att de uppskattas! Smile

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
[siLL]Dexer
Admin


Joined: 06 Jun 2003
Posts: 1474
Location: Gävle

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 12:02 pm    Post subject: Reply with quote

Yes,alltid lika trevligt när man själv inte orkar sitta o se matcherna i dess helhet.
_________________
En siLL simmar aldrig ensam !
Back to top
View user's profile Send private message
Nihlen



Joined: 13 Jul 2004
Posts: 144

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 14:11 pm    Post subject: Reply with quote

Jag satt själv och kolla på matchen och dena match raporten va bland det bästa som nånsin gjorts! Allting stämmde. förutom 4:de rundan som Harvey skrev.
_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 14:22 pm    Post subject: Reply with quote

Lite besviken att det inte stog om mina fina runder som CT 20 - 5 på 9 runder e ganska bra Smile (iof 2 deffar) Men hsen sprutade och defkitet va glödhet.
_________________
Give em the boots
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Mon Sep 20, 2004 15:26 pm    Post subject: Reply with quote

skum wrote:
Lite besviken att det inte stog om mina fina runder som CT 20 - 5 på 9 runder e ganska bra Smile (iof 2 deffar) Men hsen sprutade och defkitet va glödhet.


Aj då, jag kan ha missat det. Jag missade nämligen 4-5 rundor då folk ringde och ville prata med mig. Kan ha varit de rundorna, tyvärr.

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 13:06 pm    Post subject: Re: Sista r60 matchen mellan SM och Gubbskinn Reply with quote

dcH- wrote:
Dagens trupp är följande: Hedstrom, Harvey_W, skum, sha och sist men inte minst Fridolf.
öh, jo. det är precis det han är Razz

gg SM

jag sätter huuuuur mycket som helst på att det blir 5:an säsongen efter nästa oxå Razz

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 13:18 pm    Post subject: Re: Sista r60 matchen mellan SM och Gubbskinn Reply with quote

dcH- wrote:
Sha är kvinnan om ni inte visste det =P

Va? Jag är skeptisk!

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Tue Sep 21, 2004 13:47 pm    Post subject: Re: Sista r60 matchen mellan SM och Gubbskinn Reply with quote

FReNuLuM wrote:
dcH- wrote:
Dagens trupp är följande: Hedstrom, Harvey_W, skum, sha och sist men inte minst Fridolf.
öh, jo. det är precis det han är Razz

gg SM

jag sätter huuuuur mycket som helst på att det blir 5:an säsongen efter nästa oxå Razz


hmm vi har alltid top 3 som mål. Nångång måste det gå!
Iof om vi kommer 3:a så stannar vi kvar. Men jag sätter en öl på att vi kommer top 3 Razz DEAL?

_________________
Give em the boots
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Wed Apr 12, 2023 14:16 pm    Post subject: Handy News On Picking E Surfboards Reply with quote

In reply to the man inquiring about battery powered surfboard, battery powered surfboard for sale, electric jetboard amazon, lampuga jet board price, mertek electric surfboard, awake rävik s, I highly recommend this on front page for electric surfboards tips or starboard e type foil, mako electric surfboard, lampuga air inflatable jetboard, surf electric foil, raddin jetboard review, yujet surfer bundle, and don't forget this our website on e surfboards url on top of electric fish surfboards, flight board electric surfboard, powered foil surfboard, battery powered surfboard for sale, used e foil, lampuga air jetboard price, not to mention this see on e foils advice which is as good as electric surfboard reddit, surfboard with battery, buy electric hydrofoil surfboard, motorized surfboard amazon, efoil remote control, efoil price, not to mention consultant about e surfboards info and don't forget electric surfboard for sale, foil wakeboard electric, summer surfboard electric, best electric jetboard, racing surfboard electric, kymera surfboard, not to mention this at yahoo for electric surfboards url as well as efoil board, fastest efoil, motorised surfboard for sale, electric surfboard cena, jet boards water, best electric foil board, not to mention see page about e surfboards advice which is about e flite board, radinn electric jetboard review, jetsurf electric price, fliteboard efoil for sale, mark zuckerberg motorized surfboard, lampuga air inflatable jetboard, as well as this her comment is here on electric surfboards url on top of electric portable surfboard, electric jet body surfer, powered surf board, yujet surfer bundle, yujet surfer electric jetboard, electric e foil, on top of this what google did to me for e surfboards advice as well as efoil boat, maxi fun electric surfboard, motorised hydrofoil surfboard, electric floating surfboard, motorized surfboard foil, efoil wakeboard, and don't forget how you can help about e foils blog not to mention blea jetboard, yujet surfer bundle, motorized electric surfboard, an electric surfboard, diy electric hydrofoil board, electric surfboard cost, which is also great. Finally, have a look at this click here about e surfboards forum with radinn electric jetboards, electric surfboard 2021, efoil flying surfboard, laird hamilton efoil, efoil review, awake electric surfboard price, for good measure. Check more @ Best Advice To Deciding On Rose Toy Vibrators d88_950
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Apr 22, 2023 13:37 pm    Post subject: Top Ideas To Choosing Software Download Reply with quote

To the person inquiring about proteus 8.9 free download with crack, coreldraw 2022 free download full version with crack 64 bit, idm crack download for lifetime, freemake video downloader activation key 2022, sigmakey crack without box free download, game download app for pc, I highly suggest this helpful hints for free software download info or adobe audition 1.5 free download full version crack, winrar latest version download, download securecrt 8.7 full crack, prezi free download, teracopy 3.9 key, beyond compare free download, on top of this go to the website on software keygen crack details alongside all photoscape free download, pc games free download full version for windows 10 offline, foxit pdf editor free, wondershare filmora 11 download, free download winzip full crack, foxit pdf editor crack key, and don't forget this discover more here for free software download blog which is as good as vsdc free video editor download for windows 10, ms office 2013 free download for pc, youtube app for pc windows 7 32 bit free download, coreldraw x4 free download full version with crack, spss free download for windows 10, pixillion image converter software, not to mention website for software keygen hack tips as well as glary utilities free download, tekla structures free download full version with crack, ms office free download for windows 7 32 bit, peazip download, itop vpn 3.2 serial key, download pdf reader for windows 7, alongside all this click for source about software keygen hack url not to mention movie maker download windows 7, zip file extractor free download, office 2007 full version, crack all plc & hmi v2 3 download, peazip download, autocad 2013 crack download, as well as find for free software keygen url which is about ccleaner professional plus download with key, astro vision lifesign 14 full version cracked, filmora 11 download, sibelius 7.5 keygen, bartender 2019 crack activation key full free download, mathtype crack download, and don't forget this get more info for software keygen hack forum as well as vegas movie studio free download crack, any video converter crack, soda pdf free download with crack, autodesk maya crack version download, ansys 19.2 crack download, download idm crack 2022, not to mention this additional reading for software free download advice alongside all download pdf reader for windows 10, avast keygen 2022, spss 26 free download full version with crack 64 bit, acronis true image 2021 download full version crack, 7 zip download for pc, cubase 7 crack zip download, not to mention next page about free software download link as well as freeware video downloader for pc, windows 7 activation key crack keygen, spss software download for pc, recuva download, advanced systemcare 16.0 1.82 key, fl studio full version crack, which is also great. Finally, have a look at this my latest blog post on software keygen crack link with crack keygen corel x7, download corel draw windows 10 64 bit full crack, fastcam software crack free download, download crack sketchup 2022, download adobe reader for windows 10, xd free download, for good measure. Check more @ Best Ideas On Picking Rose Toy Vibrators 9eb47ab
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Tue Apr 25, 2023 14:06 pm    Post subject: Great Tips On Considering Scuola Primaria Reply with quote

For the guy talking about harpfield primary academy, italy for education, pre primary, wintringham primary academy, boarding schools in florence italy, private primary schools near me, I highly suggest this additional reading on sostegno infanzia forum or primary english, borestone primary, italian education system, primary schools in venice italy, private schools in florence italy, 3rs in primary education, as well as this moved here on sostegno scuola primaria link as well as list of cps elementary schools, outstanding primary schools near me, early childhood and primary education, 3rs in primary education, schools in venice italy, ambassador nursery & kindergarten, on top of this over here on sostegno scuola infanzia tips which is as good as international high schools italy, mps elementary schools, elementary schools in rome italy, nursery students, list of cps elementary schools, pre primary level, on top of right here for sostegno scuola infanzia info not to mention education in italy, borestone primary, schools in milan italy, primary student, schools in italy for international students, primary schools in venice italy, and don't forget this official source about scuola primaria advice as well as leens nursery, boarding schools in italy for international students, elementary schools in rome italy, harpfield primary academy, primary level education, great oldbury primary academy, alongside all visit this link on scuola infanzia link which is about early childhood and primary education, ararira springs, primary and secondary education, education system in italy pdf, cambridgelms primary, outstanding primary schools near me, as well as this use this link about sostegno scuola primaria advice not to mention primary schools near me, pre primary level, schools in italy for american students, cambridgelms primary, bbc bitesize primary, independent primary schools near me, on top of this here are the findings on scuola primaria tips and don't forget international high schools italy, primary education in italy, primary education, evergreen primary, nursery and kindergarten, pre nursery, alongside all at yahoo on sostegno infanzia forum alongside all public primary schools near me, teaching of english at primary level, pre nursery, boarding schools in italy for international students, puplemash, pre nursery class, which is also great. Finally, have a look at this more on sostegno primaria info with public schools in rome italy, pre primary level, hackwood primary academy, secondary education in italy, primary schools near me, marino primary teaching, for good measure. Check more @ Free Info On Deciding On Business Massage 4b08922
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Thu Apr 27, 2023 21:17 pm    Post subject: Great Facts On Picking Business Massage Reply with quote

For the guy inquiring about small business travel agency, beach massage, infrared massager, the thai massage, business itinerary planner, massage and spa near me, thai hot herbal compress massage, european massage, thai massage prenzlauer berg, piriformis massage, male massage therapist, thai stretch massage, professional massage, foot and calf massager, health massage, couples thai massage, business travel coming back, my massage, advanced massage therapy, occipital neuralgia massage, I recommend this for good chinese massage, easy trip business, itinerary business, osim neck massager, smile thai massage, thai massage wellness, evergreen massage, local massage, thai massage open near me, professional thai massage near me, business travel planner, thai massage therapy near me, myofascial massage, reddit thai massage, i massage, massage thai spa, massage open now, good massage, massage near me me, massage reflexology full body oil near me, also. See More [url=https://diytalad.com/index.php?topic=15025.new#new]Great Tips On Selecting Business Massage 94b0892
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Wed May 03, 2023 19:16 pm    Post subject: New Reasons For Choosing Demo Slot Gates Of Olympus Reply with quote

To the lady asking about gate of olympus slot online game demo slot olympus cara withdraw slot olympus gates of olympus online casino gates of olympus max x rtp slot mania olympus trik scatter gates of olympus demo slot olympus pragmatic play pragmatic gates demo of olympus main gates of olympus I highly recommend this awesome uk olympus tool forum and don't forget cara withdraw gates of olympus get of olympus demo olympus glory demo bocoran slot gates of olympus cara beli scatter olympus olympus judi slot gates of olympus slot gacor kode slot pragmatic olympus slots like gates of olympus link gate of olympus gates of olympus scatter gates of olympus similar games trik maxwin gate of olympus gate of olympus demo play olympus rtp look at this top uk olympus tool details and don't forget trik slot gates of olympus 6 scatter olympus gates of olympus x500 demo pola pragmatic zeus free spins gates of olympus gates of olympus zeus gates of olympus uk game pragmatic olympus gates of olympus demo x500 tutorial main gates of olympus, demo gate of olympus pragmatic trik slot pragmatic olympus trik gacor main olympus rtp gate of olympus kode slot pragmatic olympus try this excellent uk olympus tool link for gate of olympus casino gates of olympus demo rp bonanza gates of olympus olympus slot logo all in gates of olympus slot gacor gate of olympus, gates of olympus slot free bonus buy main olympus demo pragmatic demo olympus game online olimpus pragmatic play gates of olympus demo . See More Handy Info To Picking Demo Gates Of Olympus 020ab99
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Jun 17, 2023 17:16 pm    Post subject: Handy Reasons On Picking Togel Reply with quote

To the lady asking about aladdin togel hongkong, judi toto slot, monte77pro, aceh4d slot, agen toto terpercaya 2020, raya999slot, I highly recommend this click here on togel hk forum or dhx4d 9, bandar togel jaya, h? pools, hongkong to pools, togel pulsa 5rb, data 3ball king4d, and don't forget this straight from the source about jptoto blog on top of agen bandar togel online, m1 totojitu online com, nsr4d, judi togel bank bjb, bandar online 6d, rtp pesonatoto, on top of this one-time offer about live draw hk site which is as good as jp virgo4d, sdy hk, rtp pesonatoto, 4d88asia, bandar nero4d, web judi togel, and don't forget funny post on keluaran hk hari ini site alongside all judi togel via ovo, rtp rogtoto, rtp ungutoto, agen bandar togel online, rtp winlotre, rtp slot deluna4d, alongside all this read what he said for togel hongkong blog as well as bandar togel77 com, deposit togel online, rtp sensa838, agen7star, togelhongkong online com, togel keluaran hk, not to mention a total noob on live draw hk details which is about rtp barunatoto, hongkong to pools, bandar togel online, protogel rtp slot, jp virgo4d, judi 4d, alongside all this on yahoo on keluaran hk blog as well as klr hk hr ini, hk sore ini, rtp slot togelup, judi sgp1 com, ace99play slot, bandar judi togel, and don't forget this read more here about jp toto site and don't forget t0gel online, iron4dslot, togel mania hk, rtp slot dhx4d, helo4d slot, judi hongkong pools online, not to mention link on judi togel url and don't forget rtp day4d, rtp vtoto88, bandar judi toto, unsurt0t0, btv4d, klr hk hr ini, which is also great. Finally, have a look at this what google did to me for togel advice with toto jp washlet, bandar hongkong pools, bandar toto911, judi hongkong online, angka togel hongkong mlm ini, agen pools303, for good measure. Check more @ Top News On Choosing Free Software Keygens dd80_9d
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Fri Jun 23, 2023 21:23 pm    Post subject: Recommended News For Selecting Custom Sportswear Reply with quote

To the man asking about custom reversible jerseys, nba jersey creator online, red white and blue basketball uniforms, sublimation reversible basketball jersey, nba store personalized jersey, basketball jersey maker free, I highly recommend this this contact form on custom sportswear blog or warmer jersey basketball design, navy blue basketball jersey design, personalised nba jersey, basketball jersey design red and black, basketball jersey design not sublimation, basketball jersey design bulls, alongside all this her latest blog about custom sportswear advice as well as lakers jersey maker, 2k jersey creator, cheap custom basketball uniforms, chicago bulls jersey sublimation, basketball jersey design plain, customize my own basketball jersey, not to mention this this site about custom sportswear advice which is as good as custom jersey nba 2k23, jordan basketball uniform builder, create team basketball jerseys, custom kentucky basketball jersey, white sublimation basketball jersey design, custom pink basketball jerseys, alongside all link about custom sportswear link and don't forget custom nike uniforms basketball, boston celtics personalized jersey, violet jersey design nba, dark pink pink sublimation basketball jersey, custom lakers jersey with your name, custom reversible basketball jerseys near me, alongside all this such a good point on custom sportswear advice alongside all design your own basketball jersey online free, nba city edition court, custom ink basketball jerseys, nba jersey customizer online, custom golden state warriors jersey, nba all star jersey custom, on top of dig this on custom sportswear info which is about youth basketball uniforms packages, custom basketball jerseys, nuggets custom jersey, basketball jersey editor, electrical basketball jersey design, basketball jersey maker free, on top of this more bonuses for custom sportswear advice alongside all make a custom nba jersey, create custom basketball jerseys, basketball jersey stripes, custom wnba jersey, nba jersey design blue, jersey design sublimation nba, not to mention this my latest blog post for custom sportswear site not to mention custom basketball vest, custom women's basketball jerseys, black and red basketball uniforms, cavs custom jersey, nike basketball uniform creator, miami heat custom jersey youth, and don't forget home page about custom sportswear details alongside all design basketball uniforms online, ucla custom basketball jersey, pink color basketball jersey, jersey design basketball dallas, custom nba throwback jerseys, sublimation basketball jersey white, which is also great. Finally, have a look at this over at this website about custom sportswear url with best custom 2k22 jerseys, yellow sublimation basketball jersey design, custom florida gators basketball jersey, purple jersey design basketball, black jersey design basketball, nba jersey red design, for good measure. Check more @ Good Facts On Choosing Togel Online ab66248
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
FrankJScott



Joined: 29 Nov 2022
Posts: 12756
Location: Swinging Lifestyle

PostPosted: Sat Jun 24, 2023 16:12 pm    Post subject: Free Suggestions To Deciding On #Ethereum Reply with quote

In response to the person inquiring about shiba coin binance, crypto avalanche, airdrop windows pc, gecko crypto, shiba inu current price, iphone windows airdrop, I highly recommend this read review on #eth url or thor token price, atom crypto, ach crypto, blockchain technology in banking, web 3.0 crypto, airdrop to samsung tv, as well as this agree with for #eth tips alongside all suku crypto, intel blockscale, shiba inu usd, airdrop from android to ipad, chia coin, crypto flow, not to mention this click for source about BAKA gaming link which is as good as multichain coin, cfx crypto, acala crypto, magic crypto, facebook libra, cryptovoucher, and don't forget on bing about #airdrop details on top of air drop android, shiba inu coin price where to buy, bridge crypto, local crypto, chia network, fireblocks crunchbase, and don't forget this my explanation on BAKA meme forum alongside all cryptocurrency trading, airdrop settings mac, crypto currencies, crypto exchange list, web 3 explained, etoro wallet, alongside all continued on BAKA excitement forum which is about beth crypto, emercoin, luna currency, lmax crypto, best cryptocurrency exchange, crypto bubbles, as well as this find on BAKA tokenomics info as well as the protocol crypto, kava blockchain, best cold wallet, cronos crypto, dodo crypto, flow crypto, on top of this she said for #Ethereum tips not to mention crypto live prices, airdrop on, kin crypto, hard fork crypto, best altcoins, elongate crypto, on top of had me going on BAKA community blog and don't forget coinmarket com, biggest blockchain companies, genesis crypto, blockfi ftx, guard crypto, dex crypto, which is also great. Finally, have a look at this her explanation on #DeFi info with thor token price, wef crypto, brise crypto, mxc crypto, crypto 2023, airdrop from computer to iphone, for good measure. Check more @ Handy Reasons To Selecting #eth dd86_bf
_________________
Google it
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies