HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Jag är banhad

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
CavaL
Guest





PostPosted: Tue Sep 07, 2004 15:21 pm    Post subject: Jag är banhad Reply with quote

Jag är bannad för att jag sa en grej, men varför är inte han bannad som skrek sönder i micen?
Det är ingen mening att han skriker i micen, Jävla lottooooooo!!! .. och ingen mening att jag mutar honom för han kanske skriver nått vikitgt, så min mening var endast för att få honom och vara tyst, så e det bara. Men ni kan ju ta och banna Mr_Grieves för 120 dB eller mer.
Back to top
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Tue Sep 07, 2004 15:23 pm    Post subject: Reply with quote

tala om även vad du sa så den adminen som bannade dig minns av vilken anledning du blev bannad...
_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Fairlane
lammkött


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 5318
Location: Stockholm

PostPosted: Tue Sep 07, 2004 15:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag håller med dig om att det är onödigt att skrika i miccen, men din kommentar var riktigt korkad:

Quote:
Du skiker som en jude i tykland po 40 talet


Tänk efter vad det är du säger egentligen...

_________________
"Most people play hard to get. I play hard to want.” - Ford Fairlane
Back to top
View user's profile Send private message
CavaL
Guest





PostPosted: Wed Sep 08, 2004 10:25 am    Post subject: Reply with quote

Jaha. Det var ingen mening. Vad e det för fult med det? Detta hände när jag inte levde, rör nog ingen här på maffia. Det var endast att för att visa hur irriterande detta var.
Back to top
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 10:34 am    Post subject: Reply with quote

Menar du på allvar att du ser inte felet i att säga något sådant???

Måste man ha levt på den tiden för att ta illa vid sig över en så korkad kommentar??

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 11:07 am    Post subject: Reply with quote

CavaL wrote:
Jaha. Det var ingen mening. Vad e det för fult med det? Detta hände när jag inte levde, rör nog ingen här på maffia. Det var endast att för att visa hur irriterande detta var.
Då kapar jag diskussionen här och hänvisar till reglerna med en gång.
Förstår du fortfarande inte hänvisar jag dig till din historalärare och/eller samhällskunskapslärare.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
CavaL
Guest





PostPosted: Wed Sep 08, 2004 13:15 pm    Post subject: Reply with quote

Aha då kan du ju säga vad jag skulle sagt till honom för att ha inte skulle skrika så mycket då! Mr.Perfect !
Back to top
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 13:30 pm    Post subject: Reply with quote

CavaL wrote:
Aha då kan du ju säga vad jag skulle sagt till honom för att ha inte skulle skrika så mycket då! Mr.Perfect !
öhm... eftersom jag antar att du menar allvar så ska jag ge dig ett förslag:

"Men snälla du.. kan du inte sluta skrika i micen?"

Vidare antar jag, eftersom du inte kom på detta själv, att du är otrevlig mot alla du umgås med och möter på stan och att du redan varit inskriven på sjukhus ett antal gånger för att du har fått stryk för ditt uppförande.
Dessutom överväger jag att ringa ett sjukhus nära dig och be dem hålla en plats åt dig eftersom du i framtiden kommer hamna där ett antal fler gånger.

Säg mig, är dina antisociala tendenser en produkt av din beklagansvärt lilla hypofys, eller bor du i en grotta?

Hur kan man INTE veta hur man ber folk sluta uppföra sig illa???

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 13:31 pm    Post subject: Reply with quote

Skulle du kunna vara vänlig att sluta skrika så mycket i micken är ju ett alternativ som man kan säga....

Det andra alternativet är att exempelvis muta de som stör dig, det verkar ju inte vara så att någon annan än du blev speciellt störd..

Jag kan säga att det du är efter kommer inte att hända..

Du talade om klart och tydligt på irc igår att du skulle få killen med dig i ditt "fall" men så kommer det icke att ske..

Sen att häva ur sig spydiga kommentarer när man blivit bannad för ett grovt rasistiskt uttalande kommer inte ge dig nåt utan snarare låta bannen kvarstå för all framtid..

/Quest

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
CavaL
Guest





PostPosted: Wed Sep 08, 2004 16:18 pm    Post subject: Reply with quote

Så du säger att jag e "störd"? Jag har inte varit inne i ett sjukhus en enda gång för bråk, btw har aldrig bråkat med mina knytnäver och andra vapen heller. Ord är starkare än muskler. Och Quest, om du läser mitt första inlägg fattar du nog varför jag inte muta honom ? /GL i framtiden!
Back to top
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 16:49 pm    Post subject: Reply with quote

CavaL wrote:
Så du säger att jag e "störd"? Jag har inte varit inne i ett sjukhus en enda gång för bråk, btw har aldrig bråkat med mina knytnäver och andra vapen heller. Ord är starkare än muskler. Och Quest, om du läser mitt första inlägg fattar du nog varför jag inte muta honom ? /GL i framtiden!


Dina ord var då inte så mycket starkare i detta sammanhang iaf, utan snarare dumma.
Och i det avseendet så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att många hade tagit till nävarna för att banak in lite vett i pallet på dig om du sagt likadant i en situation där du inte satt på internet.. (dock inte jag)
Och dina argument om att han kanske skriver nåt viktigt osv håller inte heller då vi redan talat om för dig att du kunde minnsan ha använt dig ett betydligt bättre ordval i situationen..

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 16:57 pm    Post subject: Reply with quote

CavaL wrote:
Så du säger att jag e "störd"? Jag har inte varit inne i ett sjukhus en enda gång för bråk, btw har aldrig bråkat med mina knytnäver och andra vapen heller. Ord är starkare än muskler. Och Quest, om du läser mitt första inlägg fattar du nog varför jag inte muta honom ? /GL i framtiden!
1. Quest sa inte att du är störd, han sa att du BLEV störd. Störd i sin rätta bemärkelse och inte mentalt utmanad... Rolling Eyes
2. Vad jag skrev om sjukhuset verkade du ta ordagrant... läs mellan raderna så fattar du nog vad jag menar.
3. och CavaL, om du läser våra inlägg så förstår du nog vad vi menar...

Skit samma, inte ska väl du behöva använda hjärnan när vi kan förklara det för det om och om igen tills du fattar;

"Du skiker som en jude i tykland po 40 talet" var ett otroligt korkat uttalande som syftar på förintelsen. Och sånt skämtar vi inte om.
Sen ställer du en fråga som vilken funtad människa som helst SKA veta svaret på; du undrar vad du skulle sagt istället. Jag gav dig ett exempel men jag kan istället säga: Du kunde ha sagt VAD SOM HELST som var lite trevligare än judarnas förföljelse under andra världskriget. Men det fattade inte du.
Sen drog jag en rövare om sjukhus, men vad jag menade med det verkade du missat trots att det står svart på vitt i inlägget.

Sen ber du OSS läsa mer ordentligt...??

Skaffa dig en bättre attityd mot de du kommunicerar med så ska du se att folk blir trevligare tillbaka. Just nu kan jag bar komma på en massa svordomar.

_________________
Back to top
View user's profile Send private message
CavaL
Guest





PostPosted: Wed Sep 08, 2004 19:34 pm    Post subject: Reply with quote

Satsa på Nobelpriset, FReBlalbla. Ses på Lan!! haha Maffia Geek!!! BO på maffia då, sätt upp tält o grejjer o grilla korv. BÄÄÄÄZTA SERVERN!!! "SPRAKET!!!!!" HAHAHAA

Införskaffa GAG system som på Gamers för de som använder fula ord istället för att Banna.

Vill hälsa till skoTTsaekeR kaMeL som äter hela maffia med bakbundna händer ingen Syn o Döv. Grattis! Bingo
Back to top
CavaL
Guest





PostPosted: Wed Sep 08, 2004 19:41 pm    Post subject: Reply with quote

http://www.swm.se/viewtopic.php?t=7986&highlight=olauzzon <--- omg Mr.Grieves Cheat Anklagarn HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA
Back to top
[GTI]Quest
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3997
Location: Piteå för det mesta iaf.

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 20:17 pm    Post subject: Reply with quote

Lost case tydligen...

hitta några andra server för här ville du ju inte spela så..

_________________
Are you about done with your pathetic whining?
Feel free to untwist your panties and have a nice, tall, cold, refreshing glass of shut the fuck up already.

[url=http://bullshit.shacknet.nu:8000/stream.ogg.m3u]
Back to top
View user's profile Send private message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Wed Sep 08, 2004 20:52 pm    Post subject: Reply with quote

CavaL wrote:
Satsa på Nobelpriset, FReBlalbla. Ses på Lan!! haha Maffia Geek!!! BO på maffia då, sätt upp tält o grejjer o grilla korv. BÄÄÄÄZTA SERVERN!!! "SPRAKET!!!!!" HAHAHAA

Här är Fren och är ute på det fina camping livet och grillar korv på ett "Lan" där han bor tillsammans med övriga maffia:
http://www.swm.se/pics/index.php?bigimage=DK%2FDK+2003+2+Boras%2FUrethras+bilder%2FLunch+3.JPG
(rakad skalle på högra sidan)
Slit den med hälsan Very Happy

CavaL wrote:

Införskaffa GAG system som på Gamers för de som använder fula ord istället för att Banna.

Jag tror Gamers har GAG system eftersom folk betalar för deras tjänst, så det vore lite olämpligt och kasta ut dom hursomhelts. Därför gagar dom nog hellre. Vi väljer dock att banna eftersom
Ni väljer vart ni vill spela, inte vi! Det finns en massa servers där ute.
Ni har inte rätt och spela här, ni har tillåtelse av oss.
Vi har lagt ner XXX antal timmar på detta, och Vi har lagt ner pengar, dessutom har vissa stammisar betalat 1000-tals kronor för att få ett ställe där dom slipper denna skiten!
Utav all denna tid vi har lagt ner på er, och alla dessa pengar så är allt vi begär ett glatt och vänskapligt humör.
Vill dom inte bidra med det så enkla som ett glatt humör väljer vi att ta bort personen. DOCK! tillskillnad från många andra servrar tror vi på en andra chans i dom flesta det i dom flesta situationerna.

Jag kan däremot hålla med dig om att du skall absolut inte behöva muta en person som skriker LOOOTTO!!! osv i micen utan att det är han som skall hålla käften, helt inne på din linje där.
Men som dom övriga har sagt, ditt ordaval när du sa till snubben var inte det bästa och bidrog knappast till bättre stämmning, utan snarare ännu sämre... Gör som alla andra, be snällt, fortsätter han så kör en record, skicka till oss, så slipper du han på våra servrar ifortsättningen.

_________________
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon you.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies