HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
2st nya skribenter!

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Stenstream



Joined: 05 Jun 2003
Posts: 184
Location: Uddevalla

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 0:18 am    Post subject: 2st nya skribenter! Reply with quote

Maffia har bestämt sig för att fräscha upp lite i förrådet, Så de har hoppat på ytterligare 2 maffia lirare för jobbet som skribenter.
Det är då Stenström och SAC | mIx^ som fått äran att leka lite i både coverage och news delen.
SAC | mIx^skulle till sängen men han lovar att skriva lite om sig själv imorgon. Ni får helt enkelt nöja er med mig för tillfället.

Mitt namn är då Henrik Stenström är 17 år och bor i Uddevalla kommun med mina föräldrar samt min lillasyster och storebror.
Kommer dock nu efter sommaren flytta in i egen lägenhet med min flickvän.
Nej jag går inte i skolan, Hoppade av nu efter denna terminen för att söka jobb istället. Anledningen är antagligen för att jag är så extremt skoltrött och lat, plus att jag vill visa att jag klarar mig på egen hand utan mina föräldrar och deras pengar.
Jag har ej jobbat som Nyhetsskribent förut men vet att jag har språktalangen för att klara av ett sådant jobb, och hoppas att ni förbiser vissa felstavningar som kan komma upp emellanåt när man är ny och kanske lite för snabb i svängarna.
Nu i sommar skall jag sitta framför dumburken och förhoppningsvis skriva sådana saker som ni kommer uppskatta, "Be gentle with me please". Smile
Jag hoppas ni kommer se oss som en tillgång och inte en överdrift, Jag kommer iaf göra mitt bästa för att ni ska få en extrem kul läsning framöver (vilket jag tror de andra nya skribenterna också kommer att försöka med)

// MVH: Stenström a.k.a HolyHenke

_________________
En sann krigare slåss inte för han hatar den som står framför honom, han slåss för att han älskar den som står bakom
Dont Argue with me, I will only drag you down to my level and beat you with experience
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
slurp



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2739
Location: Orsa

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 0:20 am    Post subject: Reply with quote

Två till, va kul Smile
Lycka till och ha så kul, det ska jag ha Smile
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 0:37 am    Post subject: Reply with quote

fan vad mysigt med lite nytt Razz Smile
_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Bamse



Joined: 17 Nov 2002
Posts: 127
Location: Borås

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 0:42 am    Post subject: Reply with quote

nice go go go hårt killar Razz
_________________
irc:#2bad.se
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Dead Legend



Joined: 03 Jul 2003
Posts: 7
Location: Vetlanda

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 0:47 am    Post subject: Reply with quote

Keep me informed please!11!!

gott att ha er här


///DEDDIS
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
DiRoZ



Joined: 20 Nov 2002
Posts: 1095
Location: .::Partille::.

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 1:04 am    Post subject: Reply with quote

ha kul
_________________
>>>Kallar du mig fjolla, klipper jag till direkt<<<
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
PeTTy is d:)



Joined: 21 Jan 2003
Posts: 1328

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 9:42 am    Post subject: Reply with quote

NUKA Smile
Back to top
View user's profile Send private message
&tussilago



Joined: 01 Feb 2004
Posts: 2233

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 9:55 am    Post subject: Reply with quote

For the ppl, by the ppl! Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Eclipse



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 180
Location: Borås

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 10:58 am    Post subject: Reply with quote

Jag säger det nu, innan ni skrivit allt för många nyheter och coverage.
Försök att undvika förkortningar som iaf och lr.. det är sånt som i alla fall jag tänker på när jag läser något. Det går bra i irc och så, men jag tycker att det ser ovårdat ut i en nyhet på en startsida. Jag har väldigt lätt för att se sådant. Ta det bara som positiv kritik, vill inte klaga på något sätt.

Jag vet att det kanske kan var svårt ibland att se när man är så van vid detta snabba IT-språk, men försök, så uppskattar vi er mer!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 11:18 am    Post subject: Reply with quote

Stenström, lag lovar på heder och samvete att raätta alla särskrivningar och felstavnvningar Wink Razz
Back to top
View user's profile Send private message
dcH-



Joined: 13 Sep 2003
Posts: 1352
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 11:30 am    Post subject: Re: 2st nya skribenter! Reply with quote

Stenström wrote:
Maffia har bestämt sig för att fräscha upp lite i förrådet, Så de har hoppat på ytterligare 2 maffia lirare för jobbet som skribenter.
Det är då Stenström och SAC | mIx^ som fått äran att leka lite i både coverage och news delen.
SAC | mIx^skulle till sängen men han lovar att skriva lite om sig själv imorgon. Ni får helt enkelt nöja er med mig för tillfället.

Mitt namn är då Henrik Stenström är 17 år och bor i Uddevalla kommun med mina föräldrar samt min lillasyster och storebror.
Kommer dock nu efter sommaren flytta in i egen lägenhet med min flickvän.
Nej jag går inte i skolan, Hoppade av nu efter denna terminen för att söka jobb istället. Anledningen är antagligen för att jag är så extremt skoltrött och lat, plus att jag vill visa att jag klarar mig på egen hand utan mina föräldrar och deras pengar.
Jag har ej jobbat som Nyhetsskribent förut men vet att jag har språktalangen för att klara av ett sådant jobb, och hoppas att ni förbiser vissa felstavningar som kan komma upp emellanåt när man är ny och kanske lite för snabb i svängarna.
Nu i sommar skall jag sitta framför dumburken och förhoppningsvis skriva sådana saker som ni kommer uppskatta, "Be gentle with me please". Smile
Jag hoppas ni kommer se oss som en tillgång och inte en överdrift, Jag kommer iaf göra mitt bästa för att ni ska få en extrem kul läsning framöver (vilket jag tror de andra nya skribenterna också kommer att försöka med)

// MVH: Stenström a.k.a HolyHenke


Hejsan och välkommen!
Som du säkert vet, så är jag också skribent på SM ....
Och nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva Smile
VÄLKOMMEN!

_________________
"Jag är inte osmart, jag har bara otur när jag tänker".
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Stenstream



Joined: 05 Jun 2003
Posts: 184
Location: Uddevalla

PostPosted: Wed Jul 14, 2004 12:56 pm    Post subject: Re: 2st nya skribenter! Reply with quote

dcH- wrote:
Stenström wrote:
Maffia har bestämt sig för att fräscha upp lite i förrådet, Så de har hoppat på ytterligare 2 maffia lirare för jobbet som skribenter.
Det är då Stenström och SAC | mIx^ som fått äran att leka lite i både coverage och news delen.
SAC | mIx^skulle till sängen men han lovar att skriva lite om sig själv imorgon. Ni får helt enkelt nöja er med mig för tillfället.

Mitt namn är då Henrik Stenström är 17 år och bor i Uddevalla kommun med mina föräldrar samt min lillasyster och storebror.
Kommer dock nu efter sommaren flytta in i egen lägenhet med min flickvän.
Nej jag går inte i skolan, Hoppade av nu efter denna terminen för att söka jobb istället. Anledningen är antagligen för att jag är så extremt skoltrött och lat, plus att jag vill visa att jag klarar mig på egen hand utan mina föräldrar och deras pengar.
Jag har ej jobbat som Nyhetsskribent förut men vet att jag har språktalangen för att klara av ett sådant jobb, och hoppas att ni förbiser vissa felstavningar som kan komma upp emellanåt när man är ny och kanske lite för snabb i svängarna.
Nu i sommar skall jag sitta framför dumburken och förhoppningsvis skriva sådana saker som ni kommer uppskatta, "Be gentle with me please". Smile
Jag hoppas ni kommer se oss som en tillgång och inte en överdrift, Jag kommer iaf göra mitt bästa för att ni ska få en extrem kul läsning framöver (vilket jag tror de andra nya skribenterna också kommer att försöka med)

// MVH: Stenström a.k.a HolyHenke


Hejsan och välkommen!
Som du säkert vet, så är jag också skribent på SM ....
Och nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva Smile
VÄLKOMMEN!


Jajjemen! Ska bli kul att få arbeta med dig framöver dcH-!


Quote:
Jag säger det nu, innan ni skrivit allt för många nyheter och coverage.
Försök att undvika förkortningar som iaf och lr.. det är sånt som i alla fall jag tänker på när jag läser något. Det går bra i irc och så, men jag tycker att det ser ovårdat ut i en nyhet på en startsida. Jag har väldigt lätt för att se sådant. Ta det bara som positiv kritik, vill inte klaga på något sätt.

Jag vet att det kanske kan var svårt ibland att se när man är så van vid detta snabba IT-språk, men försök, så uppskattar vi er mer!


Det är bra att du nämner det! Jag hade nog inte ändrat på det om ingen nämt det, kom med fler synpunkter vetja! Men som sagt, Be gentle with me Rolling Eyes

Nu ska jag forum snappa lite, men vi syns på nyhets och coverage delen killar/tjejer!

_________________
En sann krigare slåss inte för han hatar den som står framför honom, han slåss för att han älskar den som står bakom
Dont Argue with me, I will only drag you down to my level and beat you with experience
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> News All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies