HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Dumma grejer ni gjort på fyllan?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion
View previous topic :: View next topic  
Author Message
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Thu Jun 17, 2004 12:45 pm    Post subject: Reply with quote

Efter att ha fått i mig en del öl så headbangade jag 4 stenhårda låtar på pub anchor igår kväll, det gjorde att jag utlöste en extrem hellikopterfylla.

Ett par sekunder efter sista låten är slut, bandet har tackat för bra support och ett större antal folk vill se mig på scenen så rusar jag ut till trottoaren. Sätter mig utanför en liten videoaffär gör mig av med en del, nu, överflödig mat som jag fått i mig tidigare på kvällen. När jag sitter där i min misär, så kommer det en ultrasnygg tjej som just slutat jobba där.. hon kommer inte ut, för att jag sitter utanför glasdörren in till stället.

Jag förflyttar mig lite, Masse (Meijs) kommer ut och har stort medlidande (tar inte massa foton) och hjälper mig hem. På vägen gör jag av med lite mer grejer, och däckar sedan tryggt i sängen. Meijs har visst lite bilder på färden... mitt hotell hade inga stödkragar utan frågade istället ifall jag ville uppsöka sjukhus.. dålig service! Mad Laughing

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Vanadin



Joined: 06 Jan 2003
Posts: 113
Location: Hässleholm

PostPosted: Fri Jun 18, 2004 0:59 am    Post subject: Reply with quote

Pissat på en stol innomhus i mitt rum
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail AIM Address
Richard Olsson



Joined: 20 Apr 2004
Posts: 626

PostPosted: Fri Jun 18, 2004 23:50 pm    Post subject: Reply with quote

alpha, du e min idol! Very Happy
_________________
Jag vann en poesi-tävling
I'm naked
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kitano
Admin


Joined: 26 Apr 2004
Posts: 828

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 2:05 am    Post subject: Tjolahopp Reply with quote

Vet inte vilken man ska dra egentligen...bajsa i skogen, medvetslös kl. 21.30, hamna i slagsmå med mänskliga jättar, pissa i tågvagnen, bli avkastad av densamma en väldig massa gånger, gick runt me två kompisar i bara kalsonger en morgon i maj mitt i centrala stockholm...av nån anledning blev vi förföljda av polisen...hmmm...konspiration? har även påstått att jag haft starka band till den zigenska maffian...när sanningen kom fram kunde ja ha behövt dom där kontakterna...

men men...den här är ganska bra...
vi va typ fem polare nere på västkusten å partajade bäst vi kunde när vi efter att ha slängt i oss några flarror smuggelsprit drog ner på stan...problemet va att d va en tisdagkväll å folk va inte så sugna på å festa...
ja ja vi ville ha kul ändå så vi gick runt å tänkte lite på va vi skulle hitta på...
vi slog oss ner på en bänk mitt på torget å kom på något sätt in på en diskussion vare sig den var fastbultad i marken eller inte (gissa?).
självklart bestämde vi oss då för att flytta den (?) och frågan var bara vart...
vi tryckte in den jäveln i en telefonkiosk, d tog väl en halvtimme eller nåt å få in den...
Detta tyckte vi självklart vi var väldigt roligt så vi flyttade ALLA bänkarna i hela centrum och ställde dom på roliga platser som en kyrktrappa, mitt på vägen, uppe i träden å såna roliga ställen...när vi sen vaknar å glider ner till stan nästa morgon plockar vi upp lokaltidningen...där är vår underbara prestation omnämnd..."Vandaler vänder upp och ned på ....... torg"

Tjo
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
M.Y.S | Delerium



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1035

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 2:55 am    Post subject: Reply with quote

jag bröt ryggen efter lekt fasad klättrare när jag bodde i borås Very Happy ta det om ni kan Very Happy



btw så är jag 2.5 cm kortare efter den resan med Very Happy

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
miklo!
Senior Admin


Joined: 30 Nov 2002
Posts: 3179
Location: Göteborg/Lerum

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 3:31 am    Post subject: Reply with quote

hånglat med en tjej i klassen,,, först på pragresan och senda på studentfesten. Och detta har jag blivit påmind om, så jag litar på min polare/klasskamrater..

Sen även varit otroligt pussig mot min bästa tjejkompis som har pojkvän som även jag är någorulunda när vän med.... :S

_________________
Squadron är min lekkamrat
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
MuffinMan



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1906
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 13:03 pm    Post subject: Reply with quote

Något som jag inte råkat ut för (tur är kanske det) men min klasskamrat gjorde det. 7-8 på gobbeskalan och ser en vattenpöl som han tycker är fullständigt idiotiskt att gå runt så han går genom. Vatten till anklarna "äh inte så farligt", vatten till knäna "nu har jag kommit så långt endå". Det slutade med att han simmade över vattenpölen. Rolling Eyes
_________________
Life's a bitch! A #FreezeBitch.

Two muffins are sitting in an oven.
One muffin says to the other, "Phewww!! Its HOT in here."
The other muffin screams, "AHHH!!! A talking muffin!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Nipprig



Joined: 18 Jun 2004
Posts: 6

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 22:12 pm    Post subject: Reply with quote

Simmade... I EN VATTENPÖL!? Shocked
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Sun Jun 20, 2004 23:47 pm    Post subject: Reply with quote

slagit kullerrbyttor med byxorna nere vid anklarna på en finlandsfärja....... Rolling Eyes
_________________
lvl84 human ironist.
Gick i pension 080805
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 10:45 am    Post subject: Reply with quote

Tja Sprungit naken på Plaza Mayor i Salamanca och fått fett med stryk av spanska Guardia Civil (vet inte hur dom stavar...). Deras batonger är INTE att leka med.....en av mina medkumpaner åkte i in finkan så vi fick köpa ut honom, dom är glada i stålar spanska snutar.....

Åkt isbana på en kulle efter en blöt kväll i St Petersburg, vilket resulterade i ett fett ärr i pannan....[SSRF]Gossen (min kära bror) var med och han kan intyga att det sprutade blod, men jag kände inte riktigt för att åka till en rysk doktor så jag sket i att sy såret....

_________________
eru eller?
Back to top
View user's profile Send private message
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 23:29 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Galactus wrote:
...kan intyga att det sprutade blod, men jag kände inte riktigt för att åka till en rysk doktor så jag sket i att sy såret....


HAHAAH!! Frågan är vad som är värst!
Back to top
View user's profile Send private message
[SSRF]Galactus



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1076
Location: LångtbortiJymden

PostPosted: Mon Jun 21, 2004 23:47 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
[SSRF]Galactus wrote:
...kan intyga att det sprutade blod, men jag kände inte riktigt för att åka till en rysk doktor så jag sket i att sy såret....


HAHAAH!! Frågan är vad som är värst!


Ja alltså man vill ju inte bli omplåstrad av en snubbe som är mer packad än en själv..... Laughing

_________________
eru eller?
Back to top
View user's profile Send private message
FusioN aka Chilling



Joined: 07 Dec 2002
Posts: 803
Location: Malmö

PostPosted: Tue Jun 22, 2004 0:21 am    Post subject: Reply with quote

var på en fest för runt ett halvår sedan, vet inte hur mycket jag drack men vad de flesta säger så var det 8 glas vodka, glasen var runt 25 cl.
anyway, jag kommer ihåg det mesta men det jag kommer ihåg så klart var på dansgolvet, jag skulle sätta mig ner kunde knappt stå på benen, så missar jag stolen sätter mig på en vodkaflaska som var öppen och allt rann på en brud, så börja hon skrika och det enda jag förstod då var att jag hade gjort något dåligt Razz så när hon sprang in till toan sprang jag efter henne men när hon stanna så fortsatte jag springa och vad hände? jo jag sprang in i henne, hon ramla toalettstolen och sen ner på golvet där det fanns spya, jag skulle dra upp henne men jag kletade runt spyan på hennes kläder, nu skrek hon ännu mer och jag ville bara gå ut därifrån Razz men vad händer? jo hon kramar mig så hårt hon kan och nu är det spya över mig med, då springer jag in på dansgolvet, snubblar över stereo kabeln och rakt på en annan brud, sen kom snuten och allt för någon hade tagit stereon Razz , gjort mycket mer men detta var iaf det värsta som har hänt mig Razz

//FusioN

_________________
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
KrosuZ
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4892
Location: Lund

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 16:11 pm    Post subject: Reply with quote

[SSRF]Galactus wrote:
[gobbe]alpha wrote:
[SSRF]Galactus wrote:
...kan intyga att det sprutade blod, men jag kände inte riktigt för att åka till en rysk doktor så jag sket i att sy såret....


HAHAAH!! Frågan är vad som är värst!


Ja alltså man vill ju inte bli omplåstrad av en snubbe som är mer packad än en själv..... Laughing


man är iaf säker på att de har bedövning Razz

_________________
IRC: #FreezeBitch @ QuakeNet
URL: www.FreezeBitch.se


-"Varning för kaktusar"-
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Dude
swm:s byfyllo


Joined: 02 Oct 2002
Posts: 5883

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 16:26 pm    Post subject: Reply with quote

Detta är då inte jag men en Gobbe.

Det utspelar sig under gynmasietidens glansdagar med folköl och full-fyllor.
En tjej hade husfest hemma och "alla var där". Likaså Petter... Petter blev alltid fullast av alla. Petter dricker, dricker och dricker... efter en stunds drickande så sätter systemet igång och Petters buk blir lite instabil och han måste skita. Men ingen är så dum att dom skiter på den enda toaletten på en husfest med 50 pers. Vad händer om det står en brud i kön utanför när man lämnar "brottsplatsen"?
Så Petter går helt iskallt ut i ett villaområde och tänker sätta sig på en gräsmatta och skita. Men så får han syn på en veranda och får tuppjuck i hjärnan för nu ska han skita på verandan istället. Så han går upp på verandan, drar ner sina byxor och börjar krysta... Pappa-Svensson som äger verandan ser detta och blir klart flyförbannad! Petter ser inte att Pappa-Svensson kommer ut med kvasten i full fart. Så preics när korven börjar komma ut så sparkar Pappa-Svensson upp dörren till varandan och flyger ut efter Petter! Petter som sitter i skitställning på verandan med en 10 cm bajskorv ur röven får panik och kan inte göra annat än att dra upp byxorna och springa för full fart iväg tillbaka till festen. Väl inne på festen kränger han in sig på toaletten för att se hur illa det blev i byxan. Petter drar ner en hand i kallingarna och fiskar upp en hel jävla bajskorv! Han får panik eftersom det står 10 pers och väntar utanför toaletten på sin tur.
Petter spolar röven ren, spolar ner kallingarna och börjar stressat leta efter parfym för att dölja skitlukten. Han hittar en flaska kärring parfym som han dränker arslet med. Sen går han ut och festar vidare hela natten lång. Han stank billig kärring som skitigt på sig....
Dagen efter när han vaknar upp så har hans skinkor blivit inflamerade av parfymen och var illröda och svullna i flera dagar efter....

*Petter heter något annat i verklighetern
Back to top
View user's profile Send private message
ade



Joined: 14 Jun 2003
Posts: 4166
Location: där gräset växer

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 17:10 pm    Post subject: Reply with quote

jag sov i fyllecell i förrgår natt i halmstad.
fick en mjuk säng med både täcke och kudde. helt otroligt Wink
det tycker jag var ganska dumt gjort.

_________________
WAH GWAAN?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
[FB]Sara



Joined: 07 Jul 2003
Posts: 1345
Location: Sthlm

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 17:21 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Detta är då inte jag men en Gobbe.

Det utspelar sig under gynmasietidens glansdagar med folköl och full-fyllor.
En tjej hade husfest hemma och "alla var där". Likaså Petter... Petter blev alltid fullast av alla. Petter dricker, dricker och dricker... efter en stunds drickande så sätter systemet igång och Petters buk blir lite instabil och han måste skita. Men ingen är så dum att dom skiter på den enda toaletten på en husfest med 50 pers. Vad händer om det står en brud i kön utanför när man lämnar "brottsplatsen"?
Så Petter går helt iskallt ut i ett villaområde och tänker sätta sig på en gräsmatta och skita. Men så får han syn på en veranda och får tuppjuck i hjärnan för nu ska han skita på verandan istället. Så han går upp på verandan, drar ner sina byxor och börjar krysta... Pappa-Svensson som äger verandan ser detta och blir klart flyförbannad! Petter ser inte att Pappa-Svensson kommer ut med kvasten i full fart. Så preics när korven börjar komma ut så sparkar Pappa-Svensson upp dörren till varandan och flyger ut efter Petter! Petter som sitter i skitställning på verandan med en 10 cm bajskorv ur röven får panik och kan inte göra annat än att dra upp byxorna och springa för full fart iväg tillbaka till festen. Väl inne på festen kränger han in sig på toaletten för att se hur illa det blev i byxan. Petter drar ner en hand i kallingarna och fiskar upp en hel jävla bajskorv! Han får panik eftersom det står 10 pers och väntar utanför toaletten på sin tur.
Petter spolar röven ren, spolar ner kallingarna och börjar stressat leta efter parfym för att dölja skitlukten. Han hittar en flaska kärring parfym som han dränker arslet med. Sen går han ut och festar vidare hela natten lång. Han stank billig kärring som skitigt på sig....
Dagen efter när han vaknar upp så har hans skinkor blivit inflamerade av parfymen och var illröda och svullna i flera dagar efter....

*Petter heter något annat i verklighetern


och som vanligt är det inte killen i filmen som har skrivit brevet... Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 17:32 pm    Post subject: Reply with quote

Ok, nu var det ju faktiskt inte jag som gjorde den här dumma grejen, kanske att jag bjöd in personen ifråga, bjöd honom på mer tequila än vad han tålde, samt ignorerade hans snack tidigare om att "jag borde inte dricka sprit"... men annars var det ju helt & hållet hans fel!
Så, det här hände i fredags. Jag fyller ju 20 idag (söndag) men hade fest hemma på fredagen. Massa trevligt folk bjudet, hårdrocksspecial på SVT och alkoholet flödade friskt bland folket! Efter ett par timmar så kände jag och en vapendragare att det var dags att damma av "välkommen-till-festen-Tequilan" och började ösa upp i shotglas och skiva lite citron.
Tanken var ju att alla skulle få en...men vi vet hur sånt slutar eller hur? Först till kvarn, everything you can hold med andra ord. En polare har haft en sådan där facistflickvän som inte gillade att han andades och så utan att hon var med, men nu hade han ställt foten på finmattan och sagt "ICKE!", så han var numera frisläppt igen. Men under det här uppehållet på ett drygt halvår eller mer, så hade han inte druckit alls under den perioden. Men Felix, som han heter, ansåg ju att det kommer gå skitbra, bara han "tar det lite lugnt". Men, han hade hällt i sig det han kom till festen med, snyltat i en timme och sen kom då tequilan...Vår käre Felix hallsade i sig tre stycken 6or shots på raken och flinade med salt upp till ögonbrynen mot oss och sa "det här pallar jag, det är coolers"...
Jojo. En annan amigo (Erik), som också är ökänd för att kunna överdosera med det mesta hade som väntat sett sin gräns, sedan tagit satts och hoppat över den flera mil. Jag huserade mig på övervåningen och gled runt bland vattenpipor och läckra kvinnor när jag kände att näe, nu är det dags att kolla läget på nedervåningen (bor i radhus).
Scenen som mötte mig när jag gick ner för trappan var lite som en krigsfilm.. Erik låg på en ihopfällbar säng och klöktes medans han ropade som en gammal tant om "hjää ääää älp...". Jag vänder mig om och tittar in i badrummet, där Felix sitter på toaletten och en annan kille står och säger "Har du verkligen bajsat på dig?..." varpå Felix (till min ypperliga glädje) svarar, nästan lite stolt "Ja det har jag!"
Kvällen fortsätter akompanjerat av ljudet av krossande glas.
Då Felix hade besudlat sig så hade en kompis som jobbat på äldervården styrit upp det hela, iom hans vana med avföring tyckte vi han var bäst lämpad för det hela, men på morgonen så upptäckte jag något väldigt konstigt...
Det låg 2 små kluttar hårt, torkat bajs på golvet i badrummet, men äldervårdsarbetaren yrkar på att han tagit upp allt och spolat ner det... Han var inte så full, inte som illdådsgöraren iaf. Det här är numera känt som "Bajset från andra sidan" bland oss och fallet är än idag olöst, trots förhör med alla parter om incidenten.

_________________
http://arresteddevelopment2009.com
AD in 09!
I... drink... your... milkshake!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
magnus
Master Admin
Technician


Joined: 28 Mar 2003
Posts: 7066
Location: CLASSIFIED

PostPosted: Sun Jul 18, 2004 18:20 pm    Post subject: Reply with quote

[gobbe]alpha wrote:
Petter och prutten

Hahahahaha!
Åååååh.. det kan bara vara en person som jag känner! Laughing

FLU | Kultur wrote:
Bajs, vattenpior och läckra kvinnor

Hahaha!! Underbar historia, lika bra som på venten härom natten.
Bajs är alltid skoj! Laughing

_________________
"I believe in Mr Grieves"
-The Pixes

Freeze.. Bitch. ( #FreezeBitch @ q-net )

http://www.mrgrieves.com
http://www.hacka.net
http://www.osant.se

dmi
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
skum



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 1270
Location: Ölberga

PostPosted: Wed Jul 21, 2004 22:17 pm    Post subject: Reply with quote

Hmm jag e för gammal för sånt här jag minns inget nu för tiden!
_________________
Give em the boots
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> General discussion All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Next
Page 6 of 14

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies