HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
töntigt

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY?
View previous topic :: View next topic  
Author Message
OMFG
Guest





PostPosted: Wed Apr 14, 2004 11:57 am    Post subject: töntigt Reply with quote

Måste hålla med på att regler är tillför att följas osv.
MEN.. man orkar inte alla wannabes som tror det är dom som har köpt servrarn, som t.ex. skriver "spraket" när man skriver fan helvete etc.
Som det står i reglerna att det är godtagbart.. det är dom personerna som folk stör sig på Question
Back to top
Praest[Man]
Anti Spam Force


Joined: 01 Nov 2002
Posts: 1761

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 11:58 am    Post subject: Reply with quote

Och du vill komma vart med denna post?
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:01 pm    Post subject: Reply with quote

Praest[Man] wrote:
Och du vill komma vart med denna post?


folk borde tänka över sina agerande
Back to top
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:06 pm    Post subject: Reply with quote

(jagvet, jag får inte skriva, men jag har ngt vettigt å säga)
Reglerna finns för att hindra att folk är otrevliga på servern. Det finns inget tråkigare än en spelare som bara kommer in och svär å har en dålig attityd. Visst, alla får ha en dålig dag. Men skrik hellre FAAAAAAN jävla **** till din skärm och dra näven i tangetbordet än att skriva det och trycka enter. Jag tror ingen kommer visa något medlidande bara för du svär i chatten.

/Isak
Back to top
View user's profile Send private message
omfg
Guest





PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
(jagvet, jag får inte skriva, men jag har ngt vettigt å säga)
Reglerna finns för att hindra att folk är otrevliga på servern. Det finns inget tråkigare än en spelare som bara kommer in och svär å har en dålig attityd. Visst, alla får ha en dålig dag. Men skrik hellre FAAAAAAN jävla **** till din skärm och dra näven i tangetbordet än att skriva det och trycka enter. Jag tror ingen kommer visa något medlidande bara för du svär i chatten.

/Isak


Det händer det med, men alla jobbiga personer t.ex. tobias p11. som är häftig inför lina f9 som är hemma hos honom och skriver språket.. bara iriterande inget annat.. okey om man är överdrivet jobbig och skriver massa svordommar men enstaka ord stör nog inte tobias p11 så mkt så han måste skriva spraket... thats it! Wink
Back to top
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:16 pm    Post subject: Reply with quote

eller också så kan man skita i att han skrev "spraket" och fortsätta i samma takt eftersom man inte gjort ngt olagligt. Allt kommer således bara rinna ut i sanden.

(ta det från en vis man som förr alltid hoppade in i alla situationer och blev asförbannad till höger och vänster)
Back to top
View user's profile Send private message
omfg
Guest





PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:24 pm    Post subject: Reply with quote

Fenan wrote:
eller också så kan man skita i att han skrev "spraket" och fortsätta i samma takt eftersom man inte gjort ngt olagligt. Allt kommer således bara rinna ut i sanden.

(ta det från en vis man som förr alltid hoppade in i alla situationer och blev asförbannad till höger och vänster)


Mycket sant det du skriver men man blir bara så förbannad. Ordet "spraket" missbrukas mer än "cp". Tror dock inte heller jag är den enda som allmänt hatar alla som skriver "spraket" för minsta lilla. Brukar sitta med kompisar i vent och spela på maffia (skit sköjj) så kan man nästa veta innan vem som kommer skriva språket osv. hur personen i fråga har skrivit tidigare i chatten oftast en wannabe admin som är ungefär 11-13 år Very Happy ... nu lägger vi ner det här och spelar istället fenan Idea
Back to top
Serpent



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 4497
Location: Tierp

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 12:51 pm    Post subject: Reply with quote

Låter bra, spela vidare. Gör du överträdelser får vi tids nog veta det ändå...

GL HF

_________________
AndyMedia
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
[siLL]Urethra



Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2726
Location: Kongliga Hufvudstaden

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 13:36 pm    Post subject: Reply with quote

Jag måste säga att jag är inne lite på OMFGs linje. Men jag är lika mycket inne på Fenans linje.

Det är jobbigt när det blir 1000 panikpoliser som skriver "Vorda sproket" hela tiden för ingenting. Men samtidigt är det nog bättre det än att det går överstyr åt andra hållet. Och om dessa personer "lär sig" att säga ifrån här hos oss, under lugna former, så kanske de lär sig att säga ifrån IRL också mot överdrivet svärande och kanske mobbing eller dylikt. Vem vet? Smile

_________________
-Give a man a fire and he is warm for a day. Set a man on fire and he is warm for the rest of his life.
Back to top
View user's profile Send private message
mts
pensionerad hest


Joined: 05 Aug 2003
Posts: 4658
Location: nkpg

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 17:27 pm    Post subject: Reply with quote

när någon skriver "spraket" om du vet att du har sagt ngt som kanske inte ver helt listigt (som du f.ö borde ha tagit dig en funderare över medans du skrev det) tyder det oftast på att denne person föredran nolltolerans framför att nästa gång han skjuter dig bli kallad lottohora, fitta, n00b och alla andra fula ord du kan haspla ur dig.
Och nej, jag heter inte tobias p11, utan mattias p24 (lina f9 brukar inte vara hemma hos mig så ofta, och har jag sällskap sitter jag sällan framför datorn) och stör mig mer på snorisar och folk utan vett som måste skriva dumma ord i en chatt för att alla ska få reda på att han är jättesur och tjurig än att ordet "spraket" missbrukas.

Kort slutsats: Klagar folk ofta på att du använder dåligt språk kanske det är dags att ta en funderare om det verkligen kan vara så?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tideypoo
Senior Admin


Joined: 03 Apr 2003
Posts: 1636
Location: Stockholm

PostPosted: Wed Apr 14, 2004 19:58 pm    Post subject: Reply with quote

Just my .02 here...

I dont mind ppl using "fan" and "crap" or whatever BUT if you say it every time you die, or if you just insist on using it in every sentance like you're the next Tarentino (spelling?) then IMHO you're just being a pain and lowering the mood/quality of attitude on the server. Theres times when Id really like to spout obscenities with the rest of the cranky crowd, but all those people who are having a great time probably don't want to hear about it Smile and would rather I either use nice language or be creative and amusing with my comments.

So, If you feel the need to write "fan lotto jäääääävlar!" after ever time you die, expect a warning. While it might be annoying that some people see "shit" and "fan" as swearing, at least they care enough about the level of behavior on the servers to say something.

Tidey

_________________
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Im banned! WHY? All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies