HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Hit stats möjlig även i 1.6

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Linker



Joined: 17 Jun 2003
Posts: 5

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 10:54 am    Post subject: Hit stats möjlig även i 1.6 Reply with quote

Hej Maffia.
Jag har saknat stats då man dör och där man kan se hur mycket hits man fått på motstondaren innan man själv dog. det fanns i v1.5 men iomed 1.6 så försvann det. Häromdagen var jag inne på en annan 1.6 server och då fick man denna information i nedersta högra hörnet så jag antar att det bara är en inställning i servern för att enabla det hela. Man kan även få information hur många motstondare som finns kvar under spelets gång på samma sätt. Texten är vit och fadar bort succsessivt. Endast en rad och inte så detaljerat som förut.
Jag önskar att det skulle vara enablat på Maffia och undrar om någon vet hur man ställer in det i servern.

Förhoppningsfull Linker
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 16:24 pm    Post subject: Re: Hit stats möjlig även i 1.6 Reply with quote

Linker wrote:
Hej Maffia.
Jag har saknat stats då man dör och där man kan se hur mycket hits man fått på motstondaren innan man själv dog. det fanns i v1.5 men iomed 1.6 så försvann det. Häromdagen var jag inne på en annan 1.6 server och då fick man denna information i nedersta högra hörnet så jag antar att det bara är en inställning i servern för att enabla det hela. Man kan även få information hur många motstondare som finns kvar under spelets gång på samma sätt. Texten är vit och fadar bort succsessivt. Endast en rad och inte så detaljerat som förut.
Jag önskar att det skulle vara enablat på Maffia och undrar om någon vet hur man ställer in det i servern.

Förhoppningsfull Linker
Tor all form av "onlinestats" togs bort innan 1.6 med, men inte säker.
Iaf så saknar jag det jättemycket med!
Spelade på en annan server här om sistens (Gud förbjude Razz Wink ) och då fans det gamla goda, som visade hur mycket HP man berövat och blivit berövad av!
Lägg till då man får se vart man träffat också, så skulle jag bli en glad man.
Tycker det vore skoj om ni kunde återinföra detta på servrarna!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
t0k



Joined: 16 Oct 2003
Posts: 107

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 20:20 pm    Post subject: Mmm... Reply with quote

Om jag ska va ärlig så e det nått som jag saknar mest av allt, även om man tröttnade på att se att man "bara" gjort 99dmg Smile

Men jag antar att det kommer att komma tillbax...LR?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Thu Oct 30, 2003 23:16 pm    Post subject: Reply with quote

jo den saknar man näär man är på maffia..... OBU och GTI har stats på sina serverar och det är rätt kul o se hur rasko eller någon anna busse pangat ett skott i huvet på mig när jag fåt in 97 skada med TMP på dom Very Happy

blir som mer glädje på servern när det fins stats på något viss många fler ser hummorn i sitt döds fal istälet för att whina om att dom dog (vet av egen erfarenhet jag har blit en whiner)
sedan fans det en gång i tiden Acc: ochså på maffia då var det lätare att hitta dom som körde med aim bott för hade någon 100 i Acc flera gånger i rad så var det dax för "record cheter 2k2" Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies