HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Aztecs vara eller inte vara

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Nimda
Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 2581
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 03, 2003 18:42 pm    Post subject: Aztecs vara eller inte vara Reply with quote

Jag har börjat tappa aptiten för aztec. inte minst för att den suger all cpukraft ur servrarna. pingen går från tex 35 direkt till 150-200 fram och tillbaka. När den väl ligger på en ganska jämn nivå så är det garanterat 20-40 över normala pingen.

Som förslag undrar jag nu om vi skulle kunna ha åtminstonde ett par servrar utan aztec i mapcykeln.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lindeman



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 769
Location: Stockholm

PostPosted: Fri Oct 03, 2003 19:35 pm    Post subject: Reply with quote

Im with stupid ^ Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Kultur



Joined: 27 Mar 2003
Posts: 2676
Location: Malmö

PostPosted: Sat Oct 04, 2003 2:28 am    Post subject: Reply with quote

Jo...innan, i Våga Vägra Aztec topicen försvarade jag den mappen, men jag är så jävla less på den nu.
Visst, den är kul när T funkar, men T funkar fan alldrig längre känns det som.
Visst, den funkade för ett par dagar sedan minns jag, Gute var med och höll igång gubbarna och allt flöt på bra, men Aztec kräver alldeles för mycket TP av folk (pratar mest om T, även om CT har ansvar att dela upp sig och inte bara vänta vid port) för att det ska bli riktigt skoj på public.
Jag skulle inte må dåligt om den mappen ströks och släppte in någon annan map, vilken som hellst (tror folk vet vilken/Vilka jag vill ha ^^) för jag är så less på aztec nu.
Jag känner iaf att jag inte orkar motivera ett helt lag längre på aztec, känns bara hopplöst. Sällan jag bryr mig om vilket lag jag hamnar i på någon som hellst bana, men blir jag T på aztec så blir jag lite trött faktiskt.
Visst, man kan ju bara byta server, jag vet, men aztec har ju vart på tapeten förrut av flera anledningar och ja...omväxling förnöjjer.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[siLL]MediuM



Joined: 02 Oct 2002
Posts: 2434

PostPosted: Sat Oct 04, 2003 3:49 am    Post subject: Reply with quote

jag tycker skölden ska bort innan ngt annat försvinner....
Back to top
View user's profile Send private message
Nordlund



Joined: 04 Apr 2003
Posts: 12
Location: PITEÅ

PostPosted: Thu Oct 16, 2003 14:00 pm    Post subject: Reply with quote

jag tycker att både skölden och aztec ska bort på samma gång ... allt som är spelförstörande är störigt Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website AIM Address Yahoo Messenger MSN Messenger
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Thu Oct 16, 2003 14:07 pm    Post subject: Reply with quote

Nordlund wrote:
jag tycker att både skölden och aztec ska bort på samma gång ... allt som är spelförstörande är störigt Smile


imho är sköldhatare spelförstörande Razz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Grottefar



Joined: 25 May 2003
Posts: 71
Location: Uppsala

PostPosted: Thu Oct 16, 2003 15:20 pm    Post subject: Reply with quote

Jag är nog inte den största aztec-älskaren i stan, men jag måste nog säga att jag tycker den ska vara kvar.
Jag har haft rätt skoj även på aztec dom senaste dagarna, nu kan det vara att jag haft mycket lotto när det kommer till medspelare Wink men jag röstar för att behålla den.
Däremot tycker jag fortfarande att det ska vara skottpengar på folk som vill rösta fram aztec så fort piranesi kommer fram Twisted Evil
Back to top
View user's profile Send private message
Sg



Joined: 05 Dec 2002
Posts: 1250

PostPosted: Thu Oct 16, 2003 15:20 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker aztec ska bort. Åtiminståne klarar inte MIN dator den utan att suga tag i FPS drops/ loss osv.
Tycker att skjölden kan dra åt fanders den med Wink (ursäkta ordvalet Cool )
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
t0k



Joined: 16 Oct 2003
Posts: 107

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 10:21 am    Post subject: ... Reply with quote

Tycker också att den ska bort, tycker att den e tråkig men mest av allt så segar den ner datorn!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 10:46 am    Post subject: Reply with quote

Jag upplever inte några nämnvärda problem med aztec. Är det inte bara ni som har sugiga datorer och kassa linor? Nya aztec är ju mycket, mycket trevligare än gamla. Jämn och fin. Som T hinner man ut på yarden istället för att möta en awp-haxxor direkt...

Flytta till mitt kvarter, där är det bra ping. PM me för prospekt på lägenheter. Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Volvo 240



Joined: 13 Nov 2002
Posts: 6731

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 11:55 am    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
Jag upplever inte några nämnvärda problem med aztec. Är det inte bara ni som har sugiga datorer och kassa linor? Nya aztec är ju mycket, mycket trevligare än gamla. Jämn och fin. Som T hinner man ut på yarden istället för att möta en awp-haxxor direkt...

Flytta till mitt kvarter, där är det bra ping. PM me för prospekt på lägenheter. Razz

ja dete e ju det som e synd man vill ju hinna fram till porten som CT annars blir mitt pumphagel köp helt onödigt å ja får göra som vanligt dvs hålla mej i brorum med omnejd, för yard e rena självmordet för en sån usel avståndsskytt som ja.
GAMLA AZTEC va bättre Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 17:52 pm    Post subject: Reply with quote

en ide frång oger....

om alla som uplever att det blir hög ping på aztec på vissa servar kan ni inte skriva på vilka servrar det är på så kanske vi kan muta en admin att trolla bort aztec från just dom servrarna.

igår spela jag o hur ofta som hellst så var det så att alla på serverna hade 255 ping i över minuten sedan var det lungt sedan drog det up i 200 igen någon minut.

mins inte nu men när det händer kan ni inte trycka ner "TAB" och dra ett SS på den så att man ser ping o vilken server så kanske det blir lätare att fixa dessa problem barn.
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 20:14 pm    Post subject: Reply with quote

[KACFM]Volvo 240 wrote:
[FreezeBitch]Lupus wrote:
Jag upplever inte några nämnvärda problem med aztec. Är det inte bara ni som har sugiga datorer och kassa linor? Nya aztec är ju mycket, mycket trevligare än gamla. Jämn och fin. Som T hinner man ut på yarden istället för att möta en awp-haxxor direkt...

Flytta till mitt kvarter, där är det bra ping. PM me för prospekt på lägenheter. Razz

ja dete e ju det som e synd man vill ju hinna fram till porten som CT annars blir mitt pumphagel köp helt onödigt å ja får göra som vanligt dvs hålla mej i brorum med omnejd, för yard e rena självmordet för en sån usel avståndsskytt som ja.
GAMLA AZTEC va bättre Very Happy


om du talar gamla-gamla aztec så var det bäst. 1.5-aztec va för ojämn för public (visst, newbies älskade att va CT på den med all rätt. det va ett enkelt lag å spela). 1.6-aztec e underbar. Riktig gossebana, kyråa in i en filt å ett par kuddar å mysa till regnet med en ljuddämpad colt. *myyys*
Back to top
View user's profile Send private message
McQwert



Joined: 16 Jan 2003
Posts: 1639
Location: Västkusten

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 21:33 pm    Post subject: Reply with quote

Jag tycker att dessa saker ska bort:

Skölden, aztec, awp, colt, defkit, he, ak47, cobble, piranesi, deagle, knife, vest, helmet, glock, para, galil, Fren, cs7, famas och mp5.
Back to top
View user's profile Send private message
[FreezeBitch]Lupus
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 05 Oct 2002
Posts: 3655
Location: Södermalm

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 21:43 pm    Post subject: Reply with quote

McQwert wrote:
Jag tycker att dessa saker ska bort:

Skölden, aztec, awp, colt, defkit, he, ak47, cobble, piranesi, deagle, knife, vest, helmet, glock, para, galil, Fren, cs7, famas och mp5.

Please.. inte bort med kniven... i övrigt hade jag inga problem med det där... Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Grottefar



Joined: 25 May 2003
Posts: 71
Location: Uppsala

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 22:42 pm    Post subject: Reply with quote

[FreezeBitch]Lupus wrote:
McQwert wrote:
Jag tycker att dessa saker ska bort:

Skölden, aztec, awp, colt, defkit, he, ak47, cobble, piranesi, deagle, knife, vest, helmet, glock, para, galil, Fren, cs7, famas och mp5.

Please.. inte bort med kniven... i övrigt hade jag inga problem med det där... Razz


Det blir antingen bort med kniven eller bort med lupus, annars är jag inte med längre Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Fenan
2006 Gulddonator
2006 Gulddonator


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 3348
Location: Örebro

PostPosted: Tue Oct 28, 2003 23:18 pm    Post subject: Reply with quote

jag tycker vi går

ÅTER TILL ÄMNET
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Swedish maffia servers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies