HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
HG spam på 7:an

 
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[GTI]&an_oger



Joined: 09 Nov 2002
Posts: 3404
Location: stömsund/jämtland

PostPosted: Sun Dec 08, 2002 0:44 am    Post subject: HG spam på 7:an Reply with quote

så fort jag loogar på CS7:an för o träna mitt aim lite, så är det altid massa frag kåta tomtar i lagen som ska stå o spamamed HG, för o få massa tuffa frags. som dom sen kan sita å skryta om.

och visst är det en konst att kuna kasta HG rätt,
men jag har svårt att tro att det ar men meningen att det är HG kastning man ska träna på en AK/colt bana ?

men igår kväll så var jag in på en random public server och var det där en som skrek om att någon anvånde WH för han dropa altid 50 HP i början av matchen.
det vissa sig sen att det var ett skript som gjorde att köpte man mer än en HG så fick man 50 HP straf för det.

hoppas att jag inte hoppar jämfota på en massa mäniskors föter nu utan att jag kanske har en lösnig på ett mycket tråkit fenomen.
kan ju även vara så att alla vill ha HG spam.

synd nog så kan jag inte skriva scripts, annars så hade jag nog gjort ett åt er Smile jag vill så gärna spela dom där sköna banorna utan HG spam Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Fren
Master Admin
Personnel


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 7556

PostPosted: Sun Dec 08, 2002 2:06 am    Post subject: Reply with quote

Det känns som om HE-spam inte är ett tillräckligt stort problem för att lägga ut en massa tid på... tyvärr
Back to top
View user's profile Send private message
Guest






PostPosted: Sun Dec 08, 2002 2:58 am    Post subject: Reply with quote

Quote:

[SM]Fren

Det känns som om HE-spam inte är ett tillräckligt stort problem för att lägga ut en massa tid på... tyvärr


det har du nog rätt i fren.... jag skrev det nog mer för att vissa kanske slutar med det,
eller att det var ett lätt script o skriva som ingen hade tänkt på.

hade jag bara haft ett hum hur C++ funkar så skulle jag nog skriva ihop ett själv för o lägga till på min LAN server.

//an_oger
Back to top
vilis



Joined: 03 Oct 2002
Posts: 135
Location: Norrköping

PostPosted: Sun Dec 08, 2002 12:10 pm    Post subject: Reply with quote

Om inte jag minns helt fel så är detaa bara på en bana, vilket går att leva med...
Men jag håller med om att det är störande...
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Swedish Maffia Forum Index -> Help and support All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies