HomeHome   FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister   Log inLog in 
Varför Bannar vi Fula ord?/Jag blev inte varnad!

 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers
View previous topic :: View next topic  
Author Message
[SM]Harvey Wallbanger
Senior Admin


Joined: 01 Oct 2002
Posts: 1770

PostPosted: Sat Dec 07, 2002 1:52 am    Post subject: Varför Bannar vi Fula ord?/Jag blev inte varnad! Reply with quote

jag har märkt att många har blivit förvånade över att dom eller att folk har blivit bannade för ord som mongo osv. (ändå glad att många har accepterat detta utan några problem, det står ju trots allt i reglerna)

jag vill bara poängtera varför vi kör på denna linjen.
Vi vill ha bra stämmning på servrarna och den uppnår man knappast med en massa fula ord som ditt jävla mongo, fitta osv.
självklart kan man bli förbannad om någon gör ett STORT misstag eller fel, men istället för att säga att personen är en jävla hora så kan man istället säga vad personen gjorde fel, så att han slipper stå som ett frågetecken och tänka, jaha varför blir jag kallad fitta nu för då??????? och gör samma misstag 3rundor efter.
förklara istället vad han gjorde fel så att han lär sig och blir en bättre spelare. Detta bidrar till en trevligare och vänskapligare stämmning på server och då bli alla lyckliga och glada!!!! Very Happy

Om ni nu ändå känner av någon andledning att ni måste säga just "fitta"(som om det vilar något magiskt över fula ord), tex om ni missa en kille som står 1m ifrån med ryggen mot er, så får ni skrika för kung och fosterland hemma i erat hus/lägenhet (tryck inte på voice knappen) är det ord som era familjemedlemmar inte vill höra så är det självklart att vi inte heller vill höra.

Kom ihåg att främlingar är vänner man inte känner!!!!
(förutom gubbar som säger att dom har godis i skogen........)

Så vill ni spela här så följ reglerna. Håller du inte med oss så spela helt enkelt inte här! Tycker du om att få skriva "Fitta och Damp" och tycker vi är lamers,kristna eller töntiga, gå då till en Server där det är tillåtet och mys när någon skriver lottohora till dig!
Ingen skulle bli gladare än oss som spelar här på Maffia.

Kom ihåg att:
Ni väljer vart ni vill spela, inte vi! Det finns en massa servers där ute.
Ni har inte rätt och spela här, ni har tillåtelse av oss.
Vi har lagt ner XXX antal timmar på detta, och Vi har lagt ner pengar, dessutom har vissa stammisar betalat 1000-tals kronor för att få ett ställe där dom slipper denna skiten!
Utav all denna tid vi har lagt ner på er, och alla dessa pengar så är allt vi begär ett glatt och vänskapligt humör

Jag blev inte varnad!:
1. Detta är vanligt folkvett, dom flesta förstår att man inte skall säga t.ex "Hora" och gör det inte heller på t.ex en släktmiddag för man vet att det är fel.
2. Du blir varnad när du connectar till servern.
3. Du blir varnad i våra regler.
4. Ibland är admins snälla och säger till personen och vårda språket.
5. Att du blir kickad från servern är en varning.
6. Du blir tempbannad är den sista varningen du får. Skärp dig eller bli permbannad.
7. Det är egentligen först här vi går till handling och bannar personen. Alla steg innan detta ÄR varningar, uppför dig eller bli bannad för alltid.
8. Det är inte vårat fel att du inte tar reda på vad det är som gäller på den servern som du spelar på.

Så kom inte och klaga att du är bannad och vill spela på Maffia, du har gjort ditt val och vi har gjort vårat!
(sorry för alla understreck och feta bokstäver, men hoppas att det gick fram klart och tydligt nu.)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Swedish Maffia Forum Index -> Cheaters / Lamers All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
   
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Om Cookies